Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπούλκας, Σωτήριοςel
dc.contributor.authorΓιαμπουλντάκης, Παναγιώτηςel
dc.date.accessioned2013-04-03T07:48:07Z-
dc.date.available2013-04-03T07:48:07Z-
dc.date.issued2010el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15550-
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.el
dc.descriptionΔιατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.el
dc.descriptionΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 156-163).el
dc.description034/2010el
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας έρευνας είναι η φωνητική τεχνική των τενόρων του δευτέρου μισού του δέκατου όγδοου αιώνα μέσω της εξέτασης όλων των ρολών της φωνής τους στην δραματική δημιουργία του Wolfgang Amadeus Mozart και των απόψεων του ίδιου συνθέτη από τα γράμματα του προς τον πατέρα και την αδελφή του. καθώς και από τις προσωπικές του σημειώσεις στα αυτόγραφα του. η ερευνά χωρίζεται σε δυο μέρη: στο πρώτο μέρος γίνεται ιστορική ανασκόπηση των οδηγιών και συγγραμμάτων που αφορούν την τεχνική της φωνής των βασικότερων παιδαγωγών και τραγουδιστών της Ευρώπης πριν τον Μότσαρτ. ξεκινώντας από την αναγεννησιακή Ιταλία μέχρι τον γερμανικό κλασικισμό καθώς επίσης και μια αναφορά των απόψεων και της αισθητικής του σύνθετη πάνω στο ίδιο αντικείμενο. στο δεύτερο μέρος αναφέρονται οι πρώτοι ερμηνευτές-τενόροι των έργων του σύνθετη με διεξοδική ανάλυση κάθε ρόλου από τις όπερες του. αρχής γινόμενης με το έργο “Apollo et hyacinthus” και πρώτο ερμηνευτή τον Matthias Stapler και τελευταίο "pie zauberflote” με ερμηνευτή τον Benedict Shack. Ο Μότσαρτ, ως κατεξοχήν συνθέτης φωνητικής μουσικής. με τις αυξανόμενες φωνητικές αξιώσεις που θέτει. «μεταμορφώνει» και εξελίσσει τον τενόρο από δευτερεύοντα ερμηνευτή σε λυρικό-αισθαντικό εραστή και πρωταγωνιστή.el
dc.description.abstractZWECK DIESER FORSCHUNG 1ST DIE GESANGSTECHNICK PER TENQRE PER ZWE1TEN HALFTE PES ACHTZEHNTEN JAHRHUNPERTS PURCH PIE UNTERSUCHUNG ALLER ROLLEN IHRER BETREFFENPEN STIMME IN PER PRAMATISCHEN SCHOPFUNG VON WOLFGANG AMADEUS MOZART UNP PER ANSICHTEN PESSELBEN KOMPONISTEN AUS PEN BRIEFEN AN SEINEN VATER UNP SEINE SCHWESTER. SOWIE AUS PEN PERSONLICHEN NOTIZEN SEINER AUTQGRAMMEN. DIE FORSCHUNG BESTEHT AUS ZWEI TEILEN: IM ERSTEN TEIL WIRP PER ROCKBLICK ALLER ANWEISUNGEN UNP SCHRIFTWERKEN LIBER PIE VOR MOZART GESANGSTECHNICK GRUNPLEGENPEN PAPAGQGEN UNP SANGERN EUROPAS. VON ITALIEN PER RENAISSANCE AUS BIS ZUR DEUTSCHEN KLASSIK UNP PIE PARLIBER ERWAHNUNGEN PER ANSICHTEN UNP PER ASTHETIK PES KOMPONISTEN BEROCKSICHTIGT. IM ZWEITEN TEIL WERPEN PIE ERSTEN TENORE - INTERPRETE PER OPERN VON MOZART MIT EINER AUSFOHRLICHEN ANALYSE JEPER ROLLE ERWAHNT. ES FANGT MIT PER OPER ..APOLLO UNP HYACINTHUS“ - ERSTER INTERPRET MATHIAS STAPLER - AN UNP SCHLIEOT MIT PER .,ZAUBERFLOTE“ - INTERPRETER BENEPICKT SCHACK AB. WOLFGANG AMAPEUS MOZART, ALS BESONPERER GESANGSKOMPONIST. MIT PEN STEIGENPEN ANFORPERUNGEK PIE ER AN PER STIMME STELLT. «VERWANPELT» UNP ENTWICKELT PEN TENOR AUS EINEM NEBENINTERPRETER IN EINEM LYRISCHEN SENTIMENTALEN LIEBHABER UNP HAUPTPARSTELLER.de
dc.format.extent190 σ.el
dc.format.extent15356240 bytes-
dc.format.extent53340 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΜότσαρτel
dc.subjectMozartde
dc.subjectΦωνήel
dc.subjectStimmede
dc.subjectΤενόροιel
dc.subjectTenoerede
dc.subjectΌπεραel
dc.subjectOperde
dc.subjectΦωνητική τέχνηel
dc.subjectGesangstechnikde
dc.subjectΚεφαλική φωνήel
dc.subjectKopfstimmede
dc.subjectΚαστράτοιel
dc.subjectKastratende
dc.subjectΦωνητικές χορδέςel
dc.subjectStimmbaenderde
dc.titleΜότσαρτ και φωνή: φωνητική τεχνική των τενόρων το δεύτερο μισό του δεκάτου-ογδόου αιώνα.el
dc.title.alternativeMozart und stimme: die gesangstechnick der tenoere der zweiten haelfte des achtzehnten jahrhunderts.de
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.committeememberΠάτρας, Δημήτριοςel
dc.contributor.committeememberΡωμανού, Αικατερίνηel
dc.contributor.committeememberΡεντζεπέρη, Άννα-Μαρίαel
dc.contributor.committeememberΒρανός, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeememberΛογιάδης, Μιλτιάδηςel
dc.contributor.committeememberΚάλδη, Μιράνταel
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης. (ΜΕΤ)el
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Δ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GiampoulntakisPanagiotis_license.pdfΔήλωση αποδέσμευσης (Ελεγχόμενη πρόσβαση)52.09 kBAdobe PDFView/Open
GiampoulntakisPanagiotis_Phd2010.pdf15 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.