Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15530
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΓιάντσιου, Κάθυel
dc.date.accessioned2013-03-21T09:00:08Z-
dc.date.available2013-03-21T09:00:08Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15530-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΤο city branding είναι μια στρατηγική που λειτουργεί ως μέσο για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, με σκοπό την αύξηση των εσωτερικών επενδύσεων και του τουρισμού, αλλά και την επίτευξη κοινοτικής ανάπτυξης, ενισχύοντας την τοπική ταυτότητα και την ταύτιση των κατοίκων με την πόλη. Πρόκειται για έναν τομέα που τελευταία απασχολεί ιδιαιτέρως τους διοικούντες των πόλεων και τους ερευνητές, με έντονη μάλιστα επικέντρωση στη χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογικών εφαρμογών. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η θεωρητική προσέγγιση του ηλεκτρονικού city branding, που αποτελεί τη σύγχρονη εξέλιξη του city branding την οποία επιτάσσει η ραγδαία τεχνολογική πρόοδος της εποχής και η παγκόσμια διείσδυση του διαδικτύου στις ζωές των ανθρώπων, και θεσπίστηκε στο πλαίσιο της έρευνάς μας με τον όρο e-city branding. Έπειτα από την εκτενή βιβλιογραφική επισκόπηση του πεδίου έρευνας του city branding, έγινε αντιληπτή η τάση προς αυτή την κατεύθυνση και η ανάγκη δημιουργίας ενός θεωρητικού πλαισίου για το e-city branding. Κατασκευάσαμε, λοιπόν, το μοντέλο των κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας της εφαρμογής της e-city branding στρατηγικής και το εφαρμόσαμε σε περιπτώσεις πόλεων με αποδεδειγμένα ισχυρό city brand, στη Νέα Υόρκη και το Παρίσι, επιβεβαιώνοντας με αυτόν τον τρόπο την πρακτική του αξία. Στη συνέχεια, εφαρμόστηκε και στην περίπτωση της πόλης μας, της Θεσσαλονίκης. Η ανάλυση της περίπτωσης της Θεσσαλονίκης και η αξιολόγησή της ως προς τις branding προσπάθειές της είναι εκτενής και αποτελεί βασικό κομμάτι της εργασίας, καθώς πρόκειται για την πόλη στην οποία ζούμε και ως πολίτες προσδοκούμε να αναπτυχθεί οικονομικά και να βελτιωθεί ως προς την ποιότητα ζωής που μας προσφέρει. Τα συμπεράσματα της εργασίας φωτίζουν το πεδίο έρευνας του city branding σε σχέση με το διαδίκτυο, κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχει συγκεντρώσει τη δέουσα σημασία από πλευράς έρευνας. Όσον αφορά στην εφαρμογή της city branding και e-city branding στρατηγικής της Θεσσαλονίκης, συγκεκριμένα, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι παρόλο που τον τελευταίο χρόνο πραγματοποιούνται αξιόλογες προσπάθειες ενίσχυσης του city brand της, απαιτείται ακόμα σκληρή δουλειά και κόπος, μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική που θα υιοθετεί σύγχρονες τεχνολογίες και εφαρμογές κοινωνικών δικτύων, ώστε οι προσπάθειες αυτές να έχουν ουσιώδη και ορατά αποτελέσματα.el
dc.format.extent100el
dc.format.extent2440392 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectCity brandingen
dc.subjectΔιαδικτυακές εφαρμογέςel
dc.subjecte-city brandingen
dc.subjectΜοντέλο κρίσιμων παραγόντων επιτυχίαςel
dc.subjectCase studiesen
dc.subjectΘεσσαλονίκηel
dc.titleCity Branding: διαδικτυακές εφαρμογές και μελέτη της πόλης της Θεσσαλονίκης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GiantsiouKathyMsc2013.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.