Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΓεράση, Σταματίαel
dc.date.accessioned2013-03-12T13:54:17Z-
dc.date.available2013-03-12T13:54:17Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15468-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΠαρότι το καινοτόμο και κατάλληλο προϊόν εξακολουθεί να αποτελεί την βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη μιας φαρμακοβιομηχανίας, ωστόσο το σύγχρονο φαρμακευτικό μάρκετινγκ έχει πλέον επικεντρωθεί έντονα στην κάλυψη των επίκαιρων αναγκών που αφορούν όχι μόνο στους παραδοσιακούς πελάτες, δηλαδή γιατρούς και ασθενείς αλλά και σε όλους αυτούς που διαδραματίζουν σήμερα σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της φαρμακευτικής αγοράς και στο περιβάλλον της υγείας. Έτσι ο ασθενής βρίσκεται τώρα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος έμεσα ή άμεσα, εξίσου όμως σημαντικό στόχο αποτελεί και ο πληρωτής, οι κυβερνήσεις, το πολιτικό και κοινωνικό περιβάλλον που καθορίζουν την αγορά. Η Ελλάδα είναι μία χώρα που βιώνει έντονα, ίσως περισσότερο από κάθε άλλη αυτή τη χρονική περίοδο, μεταρρυθμίσεις στο χώρο της υγείας που έχουν άμεση επίδραση στη φαρμακευτική αγορά και επηρεάζουν το μίγμα μάρκετινγκ. Οι μεταρρυθμίσεις αυτές σχετίζονται οπωσδήποτε με την οικονομική κατάσταση της χώρας και αυτή του μνημονίου αλλά επηρεάζεται και από διαφοροποιήσεις που υπάρχουν ήδη σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως η θέση που κατέχουν τα γενόσημα φάρμακα σε αυτές, η ηλεκτρονική συνταγογράφηση και οι εφαρμογές περιορισμού των δαπανών για την υγεία, όπως έχουν διαμορφωθεί στην παρούσα χρονική στιγμή και γίνεται προσπάθεια να ελεγχθούν στην παρούσα εργασία.el
dc.format.extent86el
dc.format.extent1129645 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΦαρμακευτικό μάρκετινγκel
dc.subjectΕλληνική φαρμακευτική αγοράel
dc.titleΜάρκετινγκ φαρμακευτικών προϊόντων: ιδιαιτερότητες και εξελίξεις στην ελληνική αγοράel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GerasiStamatiaMsc2013.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons