Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15257
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Γουδήρας, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Τρίκου, Ειρήνη | el |
dc.date.accessioned | 2012-11-12T08:16:28Z | - |
dc.date.available | 2012-11-12T08:16:28Z | - |
dc.date.issued | 2012 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15257 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012. | el |
dc.description.abstract | Οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι η πολυπληθέστερη και από τις πιο πολυσύνθετες κατηγορίες Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών. Οι μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες φοιτούν στο γενικό σχολειό και με την λήψη κατάλληλων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων εξασφαλίζουν μια ομαλή ακαδημαϊκή πορεία. Προκύπτει όμως το ερώτημα κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί του Γενικού σχολείου, ειδικά της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, είναι έτοιμοι να εντοπίσουν τους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες και να ανταποκριθούν στις εκπαιδευτικές τους ανάγκες. Στην παρούσα εργασία εξετάστηκαν η εκπαίδευση, η κατάρτιση, οι στάσεις, οι πρακτικές και οι επιμορφωτικές ανάγκες 111 εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναφορικά με την ανίχνευση και αντιμετώπιση των Μ. Δ.. Επιπλέον, εξετάστηκε αν υπάρχουν σημαντικές διαφορές στις επιμορφωτικές ανάγκες, στις στάσεις και στις πρακτικές των εκπαιδευτικών, με και χωρίς επάρκεια στην Ειδική αγωγή, αναφορικά με την αντιμετώπιση των Μ.Δ. στην γενική τάξη Από την επεξεργασία των αποτελεσμάτων προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί της έρευνάς μας έχουν λάβει ελάχιστη εκπαίδευση και επιμόρφωση σε θέματα Ε.Ε.Α. και νοιώθουν ανασφαλείς και ανεπαρκείς να ανταποκριθούν στον ρόλο τους όταν αντιμετωπίζουν μαθητές με Μ.Δ..Ωστόσο, διαφάνηκε θετική προδιάθεση από μέρους τους απέναντι στην φοίτηση μαθητών με Μ. Δ. στην γενική τάξη. Αξιοσημείωτες διαφορές προέκυψαν περισσότερο στις στάσεις και στις πρακτικές που χρησιμοποιούν οι δυο ομάδες εκπαιδευτικών παρά στις επιμορφωτικές τους ανάγκες που είναι ίδιες αλλά εκφράζονται πιο έντονα από την ομάδα των εκπαιδευτικών με επάρκεια στην Ειδική Αγωγή. | el |
dc.format.extent | 97 | el |
dc.format.extent | 875034 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.subject | Ετοιμότητα εκπαιδευτικών | el |
dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.title | Η ετοιμότητα των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην ανίχνευση και αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών. | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TrikouEiriniMsc2012.pdf | 860.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License