Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15152
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΚουκούλης, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2012-09-28T07:39:10Z-
dc.date.available2012-09-28T07:39:10Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15152-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΤο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα βρίσκεται σε τροχιά ισχυρής ανάπτυξης. Σύμφωνα με στοιχεία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ήδη 12.000 ελληνικές επιχειρήσεις αξιοποιούν οργανωμένα το Διαδίκτυο για τις ηλεκτρονικές τους συναλλαγές και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί ραγδαία. Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα αποτελεί μια από τις βασικές μορφές ανάπτυξης της σύγχρονης επιχειρηματικότητας. Η επιχείρηση σήμερα τείνει να γίνεται πιο ανταγωνιστική όταν ανταποκρίνεται άμεσα στις επιθυμίες των πελατών και μπορεί να τους προσφέρει άμεσα οφέλη. Μέσω της παρούσας διπλωματικής εργασίας, επιχειρείται να δοθεί μια συνολική εικόνα του ηλεκτρονικού εμπορίου σήμερα, να παρουσιαστούν στρατηγικές ηλεκτρονικού εμπορίου και να δοθούν οδηγίες έναρξης μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης. Δίνονται έτσι οι απαραίτητες πληροφορίες και τα εργαλεία σε μια επιχείρηση να εισέλθει στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία εισαγωγή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζονται οι μορφές, οι δομές, τα χαρακτηριστικά, τα πλεονεκτήματα και φραγμοί του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύεται η μορφή του ηλεκτρονικού εμπορίου επιχειρήσεων με επιχειρήσεις. Στο τέταρτο κεφάλαιο, προτείνονται στρατηγικές για μια επιχείρηση που θέλει να ασχοληθεί με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τέλος το πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται πρόσφατα στοιχεία έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα και δίνονται οδηγίες δημιουργίας επιχειρηματικού σχεδίου και έναρξης ηλεκτρονικής επιχείρησης.el
dc.format.extent89el
dc.format.extent3116171 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΣτρατηγικές ηλεκτρονικού εμπορίουel
dc.subjectΕργαλεία ηλεκτρονικής επιχειρηματικότηταςel
dc.titleΤο ηλεκτρονικό εμπόριο ως στρατηγικό εργαλείο ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KoukoulisNikolaosMsc2012.pdf3.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.