Search


Current filters:

Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.073 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Η χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή της στις στάσεις των καταναλωτώνΚωτσοπούλου, Χριστίνα
2020Η επίδραση του συναισθήματος της θαλπωρής στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισηςΝάτσης, Δημητράκης
2020Η απεικόνιση του προσωπικού στην εταρική διαφήμιση : ο ρόλος της στην διαφημιστική αποτελεσματικότηταΚατσαμπή, Στέλλα - Λουΐζα
2020Τα έμφυλα στερεότυπα στη παιδική διαφήμισηΚορδάμπαλου, Δέσποινα
2020Μελέτη έμφυλων στερεοτύπων στις διαφημίσεις του ελληνικού έντυπου τύπουΑντωνιάδης, Αρχοντής
2020Οι επιδράσεις των έμφυλων στερεοτύπων στους καταναλωτές κατά την παρακολούθηση μιας διαφήμισηςΑφεντουλίδης, Δαμιανός
2021Η στάση των Θεσσαλονικιών στη διαφημιστική εκστρατεία, την περίοδο του πρώτου κύματος της πανδημίας COVID19Κακολύρη, ´Αννα
2021Έμφυλα στερεότυπα στη διαφήμιση: μια συγκριτική ανάλυση στις ΗΠΑ και την ΙνδίαΜηκωνιάτη, Μαρία
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.073 seconds).
  • previous
  • 1
  • next