Search


Current filters:

Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-16 of 16 (Search time: 0.218 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Η συμβολή των αερομεταφορών στο διεθνή τουρισμό: η περίπτωση της Turkish AirlinesΒραζιτίκου, Ελένη
2016Μάρκετινγκ και ηλεκτρονικά δίκτυα διανομής και προβολής: η περίπτωση των τουριστικών γραφείων.Βοτίκα, Ελένη
2014Τουρισμός, διαδίκτυο και αξιολόγηση ιστοσελίδων.Γκιουζέλης, Δημήτριος
2013Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ τουριστικών προορισμών: οι επιπτώσεις της διοργάνωσης αθλητικών γεγονότων στην τοπική οικονομική ανάπτυξη.Αρούχ, Ιακώβ
2015Η επίδραση της ισοτιμίας στο ισοζύγιο των τουριστικών υπηρεσιών της Ελλάδας.Μαυροπούλου, Φιλιώ
2012Η αξιολόγηση της απόδοσης στον τομέα της φιλοξενίας.Βασιλειάδου, Σοφία
2013Βιωσιμότητα του ελληνικού τουρισμού.Ανθουλίδης, Ιωάννης
2012Διαχείριση & μάρκετινγκ ηλεκτρονικών ιστοσελίδων. Μια εμπειρική προσέγγιση.Κουφοκώτσιος, Νικόλαος
2010Εναλλακτικές στρατηγικές ανάπτυξης τουριστικού προϊόντος στην ΕλλάδαΚατσίκα, Δήμητρα
2011Ανάπτυξη μοντέλου QFD (Quality Function Deployment)με τη χρήση ποσοτικής προσέγγισης στον κλάδο του τουρισμούΛιτσαρδάκης, Μιχαήλ
2010Στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού 2010-2015Μπαμπλή, Χρυσή
2011Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών με έμφαση στους γαστρονομικούς προορισμούς.Πιστόλας, Χρήστος
2016Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους νέους στον τουρισμόΚαλαθά, Ελένη-Αιμιλία
2017Στρατηγικές για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα.Δημητριάδης, Γρηγόριος
2019Το digital marketing στον τουρισμό: η περίπτωση των ξενοδοχειακών μονάδων στη Θεσσαλονίκη κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.Χριστοπούλου, Φωτεινή
2019Ο ρόλος των πρακτικών διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού στις ξενοδοχειακές μονάδες της Ελλάδας: μια εμπειρική προσέγγισηΑλαμάνου, Χριστίνα Μαρία
Results 1-16 of 16 (Search time: 0.218 seconds).
  • previous
  • 1
  • next