Search


Current filters:

Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.024 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Η επίδραση των μηνυμάτων ενοχής στην αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισηςΓεωργιάδης, Λάζαρος
2016Στρατηγικές ανάπτυξης των πωλήσεων στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίουΠαπαδόπουλος, Σάββας
2016Ο τομέας των τηλεπικοινωνιών και η ανάπτυξη και επίδραση των social media σήμεραΚαραμπάσης, Άγγελος
2018Οι δημιουργικές στρατηγικές και οι μορφές εκτέλεσης των διαφημίσεων των αλκοολούχων ποτών.Ποσπορέλη, Ευανθία
2018Η επίδραση των συναισθημάτων που προκαλεί η διαφήμιση στην ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα υγείαςΡήμου, Σουλτάνα
2019Μελέτη των γυναικείων και ανδρικών στερεοτύπων στη διαφήμιση : μια διαπολιτισμική μελέτη στην Ελλάδα καιΙ τη ΡωσίαΣτυλίδου, Όλγα
2019Η χρήση της κωμικής βίας στη διαφήμισηΠιτσώλη, Μαρία
2019Ο ρόλος των συναισθημάτων στη διαφήμιση : η χρήση του χιούμορ και του φόβουΚαλατζίδη, Μανουσέλα
2019Κριτήρια αξιολόγησης των διαφημιστικών πλαισίων (banners) και παράγοντες του διαφημιστικού μηνύματος οι οποίοι ωθούν το χρήστη να αλληλεπιδράσει θετικά με το bannerΜαυροβίτης, Παναγιώτης
Results 1-9 of 9 (Search time: 0.024 seconds).
  • previous
  • 1
  • next