Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΣακελλάρης, Παναγιώτηςel
dc.date.accessioned2012-02-16T12:55:23Z-
dc.date.available2012-02-16T12:55:23Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14770-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα διεξήχθη το 2011 και αφορά τη μελέτη των συστημάτων διανομής προϊόντος, εξετάζοντας τον κλάδο των λευκών ηλεκτρικών συσκευών. Σκοπός: Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση μεθόδων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επιλογή ενός νέου συστήματος διανομής ή την αξιολόγηση και τον επανασχεδιασμό ενός υπάρχοντος και εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή αυτή καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζονται από αυτή και με ποιον τρόπο. Επιπρόσθετα στοχεύει να καταδείξει την ανάγκη δυναμικής στα συστήματα διανομής ως παράγοντα επιτυχίας του προϊόντος. Καλείται η έρευνα να καλύψει το κενό που προκύπτει από τη θεώρηση στη αγορά, πως το σύστημα διανομής επηρεάζει δευτερευόντως την επιτυχία στις πωλήσεις του προϊόντος. Τέλος, προσεγγίζει το ζήτημα από πλευρές που μόνο προσφάτως έχουν μελετηθεί, όπως η συμπεριφορά καταναλωτή στην επιλογή προϊόντος λόγω του καναλιού διανομής και η διαχείριση των σχέσεων ανάμεσα στα μέλη του. Σχεδιασμός της έρευνας: Η έρευνα εξελίσσεται σε δυο επίπεδα, δευτερογενούς και πρωτογενούς έρευνας. Η πρώτη στηρίζεται σε τέσσερις πυλώνες, τη δομή του συστήματος, τους παράγοντες επιτυχίας, τη συμπεριφορά καταναλωτή και τη διαχείριση των σχέσεων στο σύστημα. Στον πρωτογενή τομέα της μελέτης εξετάζονται οι απόψεις στελεχών της αγοράς των ηλεκτρικών συσκευών μέσω συνεντεύξεων. Ευρήματα: Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι το πλαίσιο του συστήματος διανομής και το περιβάλλον της αγοράς παίζουν πρωτεύοντα ρόλο. Ο βαθμός επιρροής των εξεταζόμενων παραγόντων επιτυχίας είναι μεγάλος και διαφέρει από αγορά σε αγορά, με κυρίαρχο την περιβαλλοντική αβεβαιότητα και τους παράγοντες που εξαρτώνται από το ίδιο το προϊόν και την επιλεγόμενη στρατηγική της επιχείρησης. Οι στρατηγικές που παραβλέπουν τα παραπάνω έχουν απρόβλεπτα δυσάρεστες συνέπειες στο προϊόν, στην ικανοποίηση πελάτη και στην αφοσίωση του σε αυτό. Η περαιτέρω έρευνα θα κληθεί ίσως να επιβεβαιώσει πρωτογενώς τα παραπάνω συμπεράσματα, σε μεγαλύτερο εύρος από ότι στην παρούσα μελέτη καθώς και να καταδείξει εφόσον υπάρχουν και άλλους παράγοντες που δεν εξετάστηκαν εδώ. Σε γενικές γραμμές αποδεικνύεται με την παρούσα μελέτη πως στο εξεταζόμενο ζήτημα η εφαρμογή γενικευμένων κανόνων αποτελεί λάθος πρακτική. Συνεισφορά της έρευνας: Η παρούσα έρευνα δίδει τη δυνατότητα στα στελέχη των επιχειρήσεων να λάβουν υπόψη τους το πλαίσιο που προτείνεται ώστε να επιλέξουν ή να επανασχεδιάσουν ολοκληρωμένα το κανάλι διανομής και να αποφύγουν πιθανές αποτυχίες, αναποτελεσματικότητα και διενέξεις.el
dc.format.extent75el
dc.format.extent1107547 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΚανάλια διανομήςel
dc.subjectΘεωρία marketingel
dc.subjectΔιανομή λευκών ηλεκτρικών συσκευώνel
dc.titleΜια διερευνητική προσέγγιση: επανασχεδιασμός, αξιολόγηση καναλιών διανομής προϊόντος.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SakellarisPanagiotisMsc2012.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.