Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστος-
dc.contributor.authorΠοτουρίδης, Μιχαήλ-
dc.date.accessioned2011-02-28T11:23:41Z-
dc.date.available2011-02-28T11:23:41Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14246-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.en
dc.description.abstractΗ Εστίαση ως φαινόμενο, αλλά και το Marketing των χώρων μαζικής εστίασης, αποτέλεσαν αντικείμενο πολλών ερευνών κατά τη διάρκεια των χρόνων. Η εστίαση έχει άμεση σχέση με τη φιλοξενία. Με την πάροδο του χρόνου διαφοροποιήθηκε, επεκτάθηκε και εξελίχθηκε για να καταλήξει προοδευτικά στη σημερινή της μορφή, σε μια μορφή ακόμα και σήμερα με τάσεις διαφοροποίησης λόγω των διαφόρων κοινωνικοοικονομικών εξελίξεων τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ολόκληρο τον κόσμο γενικότερα. Η παρούσα έρευνα, μελετώντας τη συμπεριφορά των πελατών ενός εστιατορίου, στοχεύει στη διερεύνηση των παραγόντων εκείνων επιλογής εστιατορίων που προκύπτουν μέσα από τη βιβλιογραφική υποστήριξη και βασίζονται κυρίως σε δημογραφικές μεταβλητές. Με τη βοήθεια ερωτηματολογίου, διεξήχθη έρευνα σε 250 άτομα στο χρονικό διάστημα του Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου 2010 με στόχο την εξαγωγή συμπερασμάτων πάνω στους παράγοντες επιλογής συγκεκριμένου χώρου εστίασης από τους πελάτες. Μέσα από την στατιστική ανάλυση και με την εφαρμογή της παραγοντικής ανάλυσης, εξήχθησαν τα αποτελέσματα για τους λόγους επιλογής ενός εστιατορίου, τα οποία συγκρίθηκαν με προηγούμενες παρόμοιες μελέτες για να διαπιστωθεί κατά πόσο έχει αλλάξει η συμπεριφορά των πελατών. Τέλος, η παρούσα έρευνα κατέληξε και σε κάποια συμπεράσματα όσον αφορά τους παράγοντες επιλογής συγκεκριμένου τύπου εστιατορίου, θέμα το οποίο θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο μελέτης από μελλοντικούς ερευνητές.en
dc.format.extent206en
dc.format.extent1536700 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectΕστιατόριαen
dc.subjectΕπιχειρήσεις μαζικής εστίασηςen
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνen
dc.titleMarketing σε χώρους εστιάσεως: Παράγοντες επιλογής εστιατορίου με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των πελατώνen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνen
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PotouridisMichailMsc2011.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.