Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14221
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέας-
dc.contributor.authorΜπάμπος, Κωνσταντίνος-
dc.date.accessioned2011-02-23T08:06:01Z-
dc.date.available2011-02-23T08:06:01Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14221-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.en
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται, από τον κύκλο ζωής μιας βιομηχανίας, το τμήμα εκείνο κατά το οποίο η βιομηχανία βρίσκεται στα στάδια της ωριμότητας και της παρακμής. Αφού αναλυθούν σε θεωρητικό επίπεδο, οι ώριμες και οι φθίνουσες βιομηχανίες και εξετασθούν οι στρατηγικές Μάρκετινγκ που ακολουθούνται σε κάθε περίπτωση, εξετάζεται η περίπτωση της Ελληνικής βιομηχανίας επεξεργασίας ξύλου. Γίνεται προσπάθεια ανάλυσης της παρούσας κατάστασης, με την μέθοδο που ο κ. Σιώμκος αναπτύσσει στο βιβλίο του «Στρατηγικό Μάρκετινγκ». Στη μεθοδολογία αυτή περιλαμβάνεται η λεπτομερής ανάλυση των εγχώριων και αλλοδαπών ανταγωνιστών, η ανάλυση των καταναλωτών των προϊόντων τεχνητής ξυλείας, η ανάλυση των πωλήσεων και τέλος η ανάλυση της βιομηχανίας και η ελκυστικότητα του κλάδου. Το αποτέλεσμα της έρευνάς μας κατατάσσει, την αγορά βιομηχανικής ξυλείας της χώρας μας, στις ώριμες βιομηχανίες και μάλιστα στο σημείο της σταθερής ωριμότητας. Συμπερασματικά τονίζεται ότι η ένταση του ανταγωνισμού, συνέπεια της ωριμότητας της αγοράς, επιδεινούμενη από τη χρηματοπιστωτική και την κρίση χρέους της χώρας μας, έχει οδηγήσει την βιομηχανία ξύλου σε οριακό σημείο. Κλείνοντας γίνονται προτάσεις, σε επιχειρησιακό επίπεδο, με τις οποίες η Ελληνική βιομηχανία επεξεργασίας ξύλου θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της ώριμης αγοράς στην οποία βρίσκεται, και να επανέρθει σε ρυθμούς ανάπτυξης.en
dc.format.extent82en
dc.format.extent1178911 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectΒιομηχανία ξύλουen
dc.subjectΏριμες φθίνουσες αγορέςen
dc.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ ώριμων και φθίνουσων αγορών: η περίπτωση της Ελληνικής βιομηχανίας ξύλουen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνen
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BamposKonstantinosMsc2011.pdf.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.