Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14035
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαδόπουλος, Δημήτριος Λ.el
dc.contributor.authorΜουζαλιώτου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2010-10-08T08:32:00Z-
dc.date.available2010-10-08T08:32:00Z-
dc.date.issued2010el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14035-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία, αναφέρεται συνοπτικά τι έχει διατυπωθεί ως σήμερα για την Οργανωσιακή Μάθηση, μέσω μίας σύντομης ιστορικής αναδρομής και αναφοράς των ορισμών και των διακρίσεων που έχουν ως σήμερα γραφτεί. Στην πορεία, αναλύεται το πολύπλευρο μοντέλο της οργανωσιακής μάθησης μέσα από τη δομή της, από την κουλτούρα που πρέπει να έχει ένας οργανισμός προκειμένου η μάθηση να είναι εφικτή, από την ψυχολογία που πρέπει να έχουν οι εργαζόμενοι ώστε να είναι σε θέση να δεχτούν και να υιοθετήσουν τη γνώση και από το περιβάλλον του οργανισμού που θα προωθήσει ή όχι, την εκπαίδευση. Εξαιρετικής σημασίας είναι βέβαια και οι προϋποθέσεις που πρέπει να υπάρχουν ώστε να είναι δυνατόν μία επιχείρηση να χαρακτηριστεί ως οργανισμός που μαθαίνει. Το πώς πρέπει να ενθαρρύνονται οι εργαζόμενοι, το πώς μπορεί η εσωτερική γνώση να αξιοποιείται στο μέγιστο δυνατό βαθμό και πώς η γνώση που αποκτήθηκε μπορεί να αφομοιωθεί, ώστε να εφαρμοστεί αποτελεσματικά από το εργατικό δυναμικό. Το αν η οργανωσιακή μάθηση χαρακτηρίζεται αποτυχημένη ή επιτυχημένη και πως αυτές οι περιπτώσεις αντιμετωπίζονται, παρουσιάζεται στη συνέχεια και αναλύεται, μέσα από ένα παράδειγμα. Στο δεύτερο μέρος της παρούσας εργασίας, εξετάζεται η σχέση της οργανωσιακής μάθησης με την χρηματοοικονομική απόδοση μιας επιχείρησης. Αναλύεται πρωτίστως τι εννοούμε λέγοντας ότι μια επιχείρηση είναι αποδοτική, το πώς αυτό εξαρτάται από το εργατικό δυναμικό, από τη συνεχή εκπαίδευση του αλλά και από το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης. Εν συνεχεία, αναλύουμε το πόσο σημαντικό είναι για την απόδοση της επιχείρησης η παρακίνηση των εργαζομένων, ποιος ο ρόλος την διοίκησης σε αυτό και πως μπορεί να επιτευχθεί η παρακίνηση, ώστε να μεταφραστεί σε μεγιστοποίηση του επιχειρηματικού κέρδους. Τέλος, βλέπουμε τις διαδικασίες και τους μηχανισμούς που πρέπει να έχει ένας οργανισμός, προκειμένου οι επενδύσεις που κάνει στην οργανωσιακή μάθηση να έχουν τις καλύτερες αποδόσεις για τον ίδιο των οργανισμό, αλλά και για τους μετόχους της.el
dc.format.extent71el
dc.format.extent610204 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΜάθησηel
dc.subjectΧρηματοοικονομική επίδοσηel
dc.titleΟργανωσιακή Μάθηση και Χρηματοοικονομική Επίδοσηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MouzaliotouIoannaMsc2010.pdf595.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.