Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14035
Συγγραφέας: Μουζαλιώτου, Ιωάννα
Τίτλος: Οργανωσιακή Μάθηση και Χρηματοοικονομική Επίδοση
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Παπαδόπουλος, Δημήτριος Λ.
Περίληψη: Στην παρούσα εργασία, αναφέρεται συνοπτικά τι έχει διατυπωθεί ως σήμερα για την Οργανωσιακή Μάθηση, μέσω μίας σύντομης ιστορικής αναδρομής και αναφοράς των ορισμών και των διακρίσεων που έχουν ως σήμερα γραφτεί. Στην πορεία, αναλύεται το πολύπλευρο μοντέλο της οργανωσιακής μάθησης μέσα από τη δομή της, από την κουλτούρα που πρέπει να έχει ένας οργανισμός προκειμένου η μάθηση να είναι εφικτή, από την ψυχολογία που πρέπει να έχουν οι εργαζόμενοι ώστε να είναι σε θέση να δεχτούν και να υιοθετήσουν τη γνώση και από το περιβάλλον του οργανισμού που θα προωθήσει ή όχι, την εκπαίδευση. Εξαιρετικής σημασίας είναι βέβαια και οι προϋποθέσεις που πρέπει να υπάρχουν ώστε να είναι δυνατόν μία επιχείρηση να χαρακτηριστεί ως οργανισμός που μαθαίνει. Το πώς πρέπει να ενθαρρύνονται οι εργαζόμενοι, το πώς μπορεί η εσωτερική γνώση να αξιοποιείται στο μέγιστο δυνατό βαθμό και πώς η γνώση που αποκτήθηκε μπορεί να αφομοιωθεί, ώστε να εφαρμοστεί αποτελεσματικά από το εργατικό δυναμικό. Το αν η οργανωσιακή μάθηση χαρακτηρίζεται αποτυχημένη ή επιτυχημένη και πως αυτές οι περιπτώσεις αντιμετωπίζονται, παρουσιάζεται στη συνέχεια και αναλύεται, μέσα από ένα παράδειγμα. Στο δεύτερο μέρος της παρούσας εργασίας, εξετάζεται η σχέση της οργανωσιακής μάθησης με την χρηματοοικονομική απόδοση μιας επιχείρησης. Αναλύεται πρωτίστως τι εννοούμε λέγοντας ότι μια επιχείρηση είναι αποδοτική, το πώς αυτό εξαρτάται από το εργατικό δυναμικό, από τη συνεχή εκπαίδευση του αλλά και από το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης. Εν συνεχεία, αναλύουμε το πόσο σημαντικό είναι για την απόδοση της επιχείρησης η παρακίνηση των εργαζομένων, ποιος ο ρόλος την διοίκησης σε αυτό και πως μπορεί να επιτευχθεί η παρακίνηση, ώστε να μεταφραστεί σε μεγιστοποίηση του επιχειρηματικού κέρδους. Τέλος, βλέπουμε τις διαδικασίες και τους μηχανισμούς που πρέπει να έχει ένας οργανισμός, προκειμένου οι επενδύσεις που κάνει στην οργανωσιακή μάθηση να έχουν τις καλύτερες αποδόσεις για τον ίδιο των οργανισμό, αλλά και για τους μετόχους της.
Λέξεις Κλειδιά: Μάθηση
Χρηματοοικονομική επίδοση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MouzaliotouIoannaMsc2010.pdf595.9 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.