Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14007
Συγγραφέας: Αθανασιάδου, Ιωάννα
Τίτλος: Εισαγωγή νέου προϊόντος στην αγορά και ειδικότερα στον τραπεζικό τομέα.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Παπαδόπουλος, Δημήτριος
Περίληψη: Οι σύγχρονες συνθήκες αγοράς και ανταγωνισμού απαιτούν μια έντονη προσπάθεια δημιουργίας νέων προϊόντων, η οποία γίνεται αντιληπτή και από τους υψηλούς αριθμούς προγραμμάτων νέων προϊόντων που συνεχώς καταγράφονται. Για την επιτυχία νέων προϊόντων χρειάζεται αναπτυξιακή στρατηγική. Καθώς όλα τα προϊόντα αργά ή γρήγορα έρχονται στο στάδιο της ωρίμανσης και του κορεσμού (γήρανση του προϊόντος) προκαλώντας μείωση στα κέρδη, κάθε εταιρεία που ενδιαφέρεται να διατηρηθεί ανταγωνιστική και κερδοφόρα, πρέπει συνεχώς να παρουσιάζει προϊόντα καλύτερα σε απόδοση και ποιότητα από τα ανταγωνιστικά. Τα ίδια δεδομένα ισχύουν και στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα ασχοληθούμε με την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος στην αγορά γενικότερα και ειδικότερα ενός τραπεζικού προϊόντος. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται οι παράγοντες που μπορούν να λειτουργήσουν ως πηγές έμπνευσης για τη δημιουργία νέου προϊόντος, καθώς επίσης δίνεται απάντηση στο ερώτημα για το ποια είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή να εισάγει μια επιχείρηση ένα νέο προϊόν στην αγορά. Στο ίδιο κεφάλαιο αναλύονται οι λόγοι αποτυχίας του νέου προϊόντος, καθώς και τρόποι οι οποίοι θα μπορούσαν να συμβάλουν θετικά ώστε το νέο προϊόν να επιτύχει. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται λόγος αποκλειστικά για το πώς θα πρέπει να εισαχθεί στην αγορά ένα νέο τραπεζικό προϊόν, με σκοπό την εδραίωση του μέσα σε αυτήν και τις αυξημένες πωλήσεις. Αρχικά γίνεται αναφορά στις διαφορές ενός τραπεζικού προϊόντος από κάποιο άλλο προϊόν. Στη συνέχεια ορίζεται η φιλοσοφία του τραπεζικού μάρκετινγκ και ο ρόλος που διαδραματίζει ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι της τράπεζας. Στην τελευταία παράγραφο, αναλύεται η διαδικασία ανάπτυξης νέων χρηματοπιστωτικών προϊόντων. Το τρίτο μέρος της διπλωματικής αποτελεί την πρακτική εφαρμογή όσων προηγήθηκαν στα προηγούμενα κεφάλαια. Συγκεκριμένα, αναφέρεται η διαδικασία εισαγωγής δύο τραπεζικών προϊόντων της Alpha Bank, το πρώτο από τη Διεύθυνση Στεγαστικής Πίστεως και το δεύτερο από τη Διεύθυνση Πιστωτικών Καρτών.
Λέξεις Κλειδιά: Νέο προιόν
Τραπεζικό προϊόν-υπηρεσία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
AthanasiadouIoannaMsc2010.pdf573.89 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons