Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13990
Τίτλος: Εκπαιδεύοντας παιδιά υψηλών ικανοτήτων μάθησης: διαφοροποιημένη συνεκπαίδευση
Συγγραφείς: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2008
Εκδότης: Gutenberg
Αρ. Σειράς/Αναφοράς: Παιδαγωγικο-διδακτικά
2
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13990
ISBN: 9789600112320
Δικαιώματα: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Υποσημειώσεις.docΥποσημειώσεις21.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Eυρετήριο.docΕυρετήριο107.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Συνεργάτες του τόμου.docΣυνεργάτες του τόμου50.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 13.docΚεφ. 13. Χαρισματικά παιδιά: προκαταλήψεις και πραγματικότητα274 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 12.docΚεφ. 12. Συμβουλευτική Προσέγγιση των Χαρισματικών Παιδιών και των Οικογενειών τους270 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 11.docΚεφ. 11. H Καλλιέργεια του Μαθηματικού Ταλέντου σε Παιδιά Σχολικής Ηλικίας176.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 10.docΚεφ. 10. Γνωσιοκεντρικό Αναλυτικό Πρόγραμμα για Μαθητές Υψηλών Ικανοτήτων238 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 9.docΚεφ. 9. Ο Ορισμός και το Μητρώο των Χαρισματικών Μαθητών στην Βρετανία: Η Αλήθεια για την Εκπαίδευση των Χαρισματικών Μαθητών200.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 8.docΚεφ. 8. Παιδιά με Υψηλή Νοημοσύνη και Εξαιρετικές Ικανότητες Μάθησης: Χάρισμα ή Πρόβλημα;92.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 7.docΚεφ. 7. Η Ιδέα των Τριών Δακτυλίων για την Εννοιολογική Προσέγγιση της Χαρισματικότητας: Θεωρία και Σχέδιο Ταυτοποίησης Χαρισματικών για την Προώθηση της Δημιουργικότητας486.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 6.docΚεφ. 6. Χαρισματικότητα: Έννοιες και Εφαρμογές154.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Παραρτήματα πρώτου μέρους.docΠαραρτήματα πρώτου μέρους732.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 5.docΚεφ. 5. Πρόγραμμα Διαφοροποιημένης Συνεκπαίδευσης των ΥΨΙΜ στα Μαθηματικά: Οργάνωση Στελεχών, Α.Π., Εκπαιδευτικού Υλικού και Διδασκαλίας388 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 4.docΚεφ. 4. Οργάνωση της Διαφοροποιημένης Συνεκπαίδευσης των ΥΨΙΜ στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα: Θεωρητικές Βάσεις και Οργανωτικο-διδακτικές Προτάσεις280.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 3.docΚεφ. 3. Μοντέλο Διαφοροποιημένης Συνεκπαίδευσης: Προώθηση Φοίτησης και Α.Π., Εμπλουτισμός και Συμπλήρωση Α.Π. και Διδασκαλίας531 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 2.docΚεφ. 2. Επιλογή και Οργάνωση Παιδιών με Υψηλές Ικανότητες Μάθησης: Κριτήρια και Φορείς Επιλογής, Οργανωτικό-διδακτικά Σχήματα205.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο 1.docΚεφ. 1. Διαφοροποιημένη Συνεκπαίδευση: Εκπαιδευτικές Πολιτικές, Παραδοχές και Πρακτικές354.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Εισαγωγή.docΕισαγωγή175 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Πρόλογος.docΠρόλογος33 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Περιεχόμενα.docΠεριεχόμενα90.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Σελίδα τίτλου.docΣελίδα τίτλου29.5 kBMicrosoft WordΠροβολή/Ανοιγμα
Σύγγραμμα_σε_epub.epubΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή e-pub1.06 MBEPUBΠροβολή/Ανοιγμα
Σύγγραμμα_σε_word.docxΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή word1.81 MBMicrosoft Word XMLΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.