Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΛεγοντής, Αλέξιοςel
dc.date.accessioned2010-06-25T06:21:53Z-
dc.date.available2010-06-25T06:21:53Z-
dc.date.issued2010en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13970-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων επιμόρφωσης β-επιπέδου για τη χρήση και παιδαγωγική αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) στους καθηγητές φυσικών επιστημών. Η έρευνα διεξήχθη το χρονικό διάστημα από Φεβρουάριο 2010 έως Μάιο 2010. Το δείγμα της έρευνας αποτελούν 49 καθηγητές φυσικών επιστημών, από τους οποίους 8 εκπαιδεύτηκαν στα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης για να γίνουν επιμορφωτές, 10 επιμορφώθηκαν στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης το 2008 και 31 συμμετείχαν στα προγράμματα επιμόρφωσης στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης, την περίοδο διεξαγωγής της έρευνας. Ως μέθοδοι έρευνας χρησιμοποιήθηκαν το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, το ανώνυμο γραπτό ερωτηματολόγιο και η συνέντευξη. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι οι καθηγητές φυσικών επιστημών είναι άνω του μετρίου (αλλά όχι πολύ) ικανοποιημένοι από τα προγράμματα επιμόρφωσης στην αξιοποίηση των ΤΠΕ. Τα προγράμματα επιμόρφωσης βοήθησαν περισσότερο τους επιμορφούμενους των ΠΑΚΕ στην ανάπτυξη δεξιοτήτων παιδαγωγικής αξιοποίησής των ΤΠΕ στη διδασκαλία απ’ ότι τους συναδέλφους τους στα ΚΣΕ. Στο σύνολό τους, οι καθηγητές φυσικών επιστημών υιοθετούν θετική στάση απέναντι στη χρήση και ένταξη των ΤΠΕ στη διδασκαλία. Χρησιμοποιούν συχνά εργαλεία ΤΠΕ, κυρίως όμως για πληροφοριακούς σκοπούς. Δε χρησιμοποιούν συχνά εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδασκαλία, με εξαίρεση τους επιμορφούμενους των ΠΑΚΕ που εμφανίζουν πιο συχνή χρήση. Προβάλλουν ως κύρια εμπόδια της χρήσης και ένταξης των ΤΠΕ στη καθημερινή διδακτική πρακτική, την έλλειψη κατάλληλα εξοπλισμένης αίθουσας ενώ θεωρούν αναγκαία την περαιτέρω επιμόρφωσή τους στην αξιοποίηση των ΤΠΕ.el
dc.format.extent167 σ.el
dc.format.extent1075070 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο περιεχόμενο της διπλωματικής εργασίας θα αποδευσμευτεί μετά τις 25/6/2011.el
dc.subjectΕπιμόρφωση εκπαιδευτικών στις ΤΠΕel
dc.subjectΈνταξη των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία φυσικών επιστημώνel
dc.titleΗ επιμόρφωση των καθηγητών φυσικών επιστημών στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασίαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Legontis_Msc.2010.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons