Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒούζας, Φώτιοςel
dc.contributor.authorΤσιόπτσια, Μαρίαel
dc.date.accessioned2010-02-22T07:41:43Z-
dc.date.available2010-02-22T07:41:43Z-
dc.date.issued2010en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13770-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.el
dc.description.abstractΗ ποιότητα μπορεί να οριστεί με πολλούς τρόπους και έχει περάσει από διάφορες φάσεις ξεκινώντας από την επιθεώρηση της ποιότητας, συνεχίζοντας με τον έλεγχο και τη διασφάλιση της ποιότητας και καταλήγοντας στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, η οποία αντιπροσωπεύει τη φιλοσοφία μιας διαδικασίας συνεχούς βελτίωσης πριν, κατά και μετά την παραγωγή των προϊόντων ή υπηρεσιών. Η εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας δεν είναι εύκολο έργο, για το λόγο ότι απαιτεί ολική αλλαγή στην οργανωσιακή κουλτούρα, στρεφόμενη από την υπευθυνότητα στη διαχείριση και στην συνεχή συμμετοχή όλων στη διαδικασία βελτίωσης της ποιότητας. Οι μεγαλύτεροι γκουρού της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας υπήρξαν οι Deming, ο Juran, ο Crosby και ο Feigenbaum. Για την υποστήριξη της εργασίας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και με σκοπό να δοθεί έμπνευση και σε άλλες εταιρείες, ένας αριθμός βραβείων ποιότητας έχει θεσπιστεί τις τελευταίες δεκαετίες, όπως το βραβείο Deming, το Βραβείο Ποιότητας Malcolm Baldrige και το Ευρωπαϊκό Βραβείο Ποιότητας. Η προσοχή της διοίκησης θα πρέπει να είναι εστιασμένη στην προσπάθεια σχεδιασμού ενός ολικού συστήματος ικανού να πραγματοποιήσει το επιθυμητό επίπεδο απόδοσης της ποιότητας. Ένα τέτοιο σύστημα είναι πολύ πιο ευρύ από τις διαδικασίες εργασίας. Περιλαμβάνει τις διαδικασίες της διοίκησης και τις δομικές ρυθμίσεις οι οποίες είναι απαραίτητες για την εκπλήρωση των στόχων της ποιότητας. Ένα τέτοιο σύστημα ποιότητας είναι η σειρά προτύπων ISO 9000:2000. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μία συνοπτική περιγραφή μελέτης που πραγματοποιήθηκε στην επιχείρηση Moraitidis Steel S.A. Η συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης έχει ως στόχο να επιδείξει το πώς μία επιχείρηση προετοιμάζεται για την εφαρμογή του Προτύπου ISO 9001 : 2000, τα χαρακτηριστικά που παρουσιάζει η επιχείρηση και να στοιχειοθετηθούν οι οργανωτικές, λειτουργικές και διαδικαστικές ρυθμίσεις στις οποίες προβαίνει.el
dc.format.extent135 σ.el
dc.format.extent986423 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subjectΣειρά προτύπων ISO 9000:2000el
dc.subjectΕφαρμογή προτύπου Ποιότητας ISO 9001:2000el
dc.subjectΣύστημα ποιότηταςel
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας και διερεύνηση εφαρμογής του προτύπου ISO 9001:2000 σε εταιρεία παραγωγήςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsoptsia_Msc2010.pdf963.3 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons