Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΑβραμίδης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:19:20Z-
dc.date.available2006-12-28T12:19:20Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1286-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/7en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2002.el
dc.format.extent119 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΜοντέλο μέτρησης ικανοποίησης πελατών στη βιομηχανίαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AvramidisKonstantinosMsc2002.pdf2.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.