Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12688
Author: Δανιηλίδης, Θεόδωρος
Title: Μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών αθλητικών εταιριών: διερεύνηση συμπεριφορικών τάσεων στην Ελληνική πραγματικότητα
Date Issued: 2008
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.
ΔΙΠ ΜΒΑ/19
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DanihlidisMsc2008.pdf600.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.