Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1165
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΚόιος, Αθανάσιος-Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:16:12Z-
dc.date.available2006-12-28T12:16:12Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1165-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/3en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2003.el
dc.format.extent92 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΒελτίωση της ποιότητας και μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών στις υπηρεσίες υγείας: εφαρμογή σε κλινικές νοσοκομείουel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KoiosAthanasiosIoannis_Msc2000.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.