Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30246
Author: Παπανικολόπουλος, Κωνσταντίνος
Title: Η επικοινωνία στο σχολείο: η περίπτωση των καθηγητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Περιφερειακή Ενότητα των Σερρών
Date Issued: 2024
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Κοτζαϊβαζογλου, Ιορδάνης
Abstract: Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός, το ότι η επικοινωνία των καθηγητών με τις διάφορες ομάδες κοινού με τις οποίες σχετίζονται όπως μαθητές, γονείς, συναδέλφους είναι πολύ σημαντική για την εύρυθμη λειτουργία μιας σχολικής μονάδας και για την επίτευξη των μαθησιακών της στόχων. Σκοπός λοιπόν της παρούσας διπλωματικής είναι να καταγράψει και να παρουσιάσει εκτενώς τον τρόπο που οι καθηγητές επικοινωνούν με τα υπόλοιπα μέλη, που αποτελούν μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στο πλαίσιο άσκησης των καθηκόντων τους. Η μέθοδος που θα ακολουθηθεί θα είναι αυτή του ερωτηματολογίου.
Keywords: Σέρρες
Ηγεσία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapanikolopoulosKonstantinosMsc2024.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons