Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30246
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Κοτζαϊβαζογλου, Ιορδάνης | el |
dc.contributor.author | Παπανικολόπουλος, Κωνσταντίνος | el |
dc.date.accessioned | 2024-03-13T12:04:47Z | - |
dc.date.available | 2024-03-13T12:04:47Z | - |
dc.date.issued | 2024 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30246 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024. | el |
dc.description.abstract | Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός, το ότι η επικοινωνία των καθηγητών με τις διάφορες ομάδες κοινού με τις οποίες σχετίζονται όπως μαθητές, γονείς, συναδέλφους είναι πολύ σημαντική για την εύρυθμη λειτουργία μιας σχολικής μονάδας και για την επίτευξη των μαθησιακών της στόχων. Σκοπός λοιπόν της παρούσας διπλωματικής είναι να καταγράψει και να παρουσιάσει εκτενώς τον τρόπο που οι καθηγητές επικοινωνούν με τα υπόλοιπα μέλη, που αποτελούν μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στο πλαίσιο άσκησης των καθηκόντων τους. Η μέθοδος που θα ακολουθηθεί θα είναι αυτή του ερωτηματολογίου. | el |
dc.format.extent | 56 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Σέρρες | el |
dc.subject | Ηγεσία | el |
dc.title | Η επικοινωνία στο σχολείο: η περίπτωση των καθηγητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Περιφερειακή Ενότητα των Σερρών | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων | el |
Appears in Collections: | ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PapanikolopoulosKonstantinosMsc2024.pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License