Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25617
Τίτλος: Μάρκετινγκ μάνατζμεντ
Συγγραφείς: Kotler, Philip
Keller, Kevin Lane
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Εκδότης: Κλειδάριθμος
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25617
ISBN: 9789604617968
Δικαιώματα: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς (Ν. 4672/2020, αρθρ. 4, παρ. 2).
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Σελίδα_τίτλου.pdfΣελίδα τίτλου552.2 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Λίγα_λόγια_για_τους_συγγραφείς.pdfΛίγα λόγια για τους συγγραφείς699.58 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Περιεχόμενα.pdfΠεριεχόμενα627.06 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Πρόλογος.pdfΠρόλογος588.33 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Ευχαριστίες.pdfΕυχαριστίες569 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_1.pdfΟρισμός του μάρκετινγκ στις νέες πραγματικότητες2.65 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_2.pdfΑνάπτυξη στρατηγικών και σχεδίων μάρκετινγκ2.25 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_3.pdfΣυγκέντρωση πληροφοριών και πρόβλεψη της ζήτησης2.42 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_4.pdfΈρευνα μάρκετινγκ2.27 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_5.pdfΔημιουργία μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους πελάτες2.03 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_6.pdfΑνάλυση των καταναλωτικών αγορών2.31 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_7.pdfΑνάλυση των επιχειρηματικών αγορών2.21 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_8.pdfΑξιοποίηση των παγκόσμιων αγορών2.46 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_9.pdfΑναγνώριση των τμημάτων αγοράς και στόχων2.46 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_10.pdfΤοποθέτηση μάρκας2.23 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_11.pdfΔημιουργία περιουσιακής αξίας μάρκας2.77 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_12.pdfΑντιμετώπιση του ανταγωνισμού και προώθηση της ανάπτυξης2.59 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_13.pdfΚαθορισμός της στρατηγικής προϊόντος2.33 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_14.pdfΣχεδιασμός και διαχείριση υπηρεσιών2.35 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_15.pdfΠαρουσίαση νέων προσφορών στην αγορά2.65 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_16.pdfΑνάπτυξη στρατηγικών και προγραμμάτων τιμολόγησης2.48 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_17.pdfΣχεδιασμός και διαχείριση ολοκληρωμένων καναλιών του μάρκετινγκ2.76 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_18.pdfΔιαχείριση λιανικών και χονδρικών πωλήσεων και διαχειριστική υποστήριξη2.62 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_19.pdfΣχεδιασμός και διαχείριση ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ2.12 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_20.pdfΔιαχείριση μαζικής επικοινωνίας: Διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, εκδηλώσεις, και δημόσιες σχέσεις1.99 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_21.pdfΔιαχείριση ψηφιακών μέσων επικοινωνίας: Διαδίκτυο, κοινωνικά μέσα, και φορητές συσκευές2.09 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_22.pdfΔιαχείριση της προσωπικής επικοινωνίας: Άμεσο μάρκετινγκ, μάρκετινγκ με βάσεις δεδομένων, και προσωπικές πωλήσεις2.2 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_23.pdfΔιοίκηση οργανισμού ολιστικού μάρκετινγκ με μακροπρόθεσμο ορίζοντα2.5 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Παράρτημα.pdfΠαράρτημα: Ασκήσεις και σχέδιο μάρκετινγκ της SONIC822.19 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Σημειώσεις_τέλους.pdfΣημειώσεις τέλους1.4 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Γλωσσάρι.pdfΓλωσσάρι850.96 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Ευρετήριο.pdfΕυρετήριο ονομάτων, εμπορικών επωνυμιών και θεμάτων981.49 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Το_σύγγραμμα_σε_pdf.pdfΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή pdf39.91 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons