Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25617
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKotler, Philipen
dc.contributor.authorKeller, Kevin Laneen
dc.date.accessioned2021-07-01T09:38:18Z-
dc.date.available2021-07-01T09:38:18Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.isbn9789604617968-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25617-
dc.format.extent33 αρχείαel
dc.language.isoelen
dc.publisherΚλειδάριθμοςel
dc.rightsΤο τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς (Ν. 4672/2020, αρθρ. 4, παρ. 2).el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/en
dc.subject.lccHF5415.13.K6416 2017en
dc.titleΜάρκετινγκ μάνατζμεντel
dc.typeBooken
dc.typeTexten
dc.description.noteΤο κυρίως κείμενο του αρχείου pdf είναι σε γενικές γραμμές αναγνώσιμο. Όμως, δεν έχει γίνει μέχρι στιγμής κάποια επεξεργασία για να καταστεί πλήρως προσβάσιμο, δηλαδή τόσο το κείμενο όσο και τυχόν εικόνες, γραφικά, πίνακες και τα λοιπά που συμπεριλαμβάνονται μέσα στο βιβλίο.el
Appears in Collections:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Σελίδα_τίτλου.pdfΣελίδα τίτλου552.2 kBAdobe PDFView/Open
Λίγα_λόγια_για_τους_συγγραφείς.pdfΛίγα λόγια για τους συγγραφείς699.58 kBAdobe PDFView/Open
Περιεχόμενα.pdfΠεριεχόμενα627.06 kBAdobe PDFView/Open
Πρόλογος.pdfΠρόλογος588.33 kBAdobe PDFView/Open
Ευχαριστίες.pdfΕυχαριστίες569 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_1.pdfΟρισμός του μάρκετινγκ στις νέες πραγματικότητες2.65 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_2.pdfΑνάπτυξη στρατηγικών και σχεδίων μάρκετινγκ2.25 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_3.pdfΣυγκέντρωση πληροφοριών και πρόβλεψη της ζήτησης2.42 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_4.pdfΈρευνα μάρκετινγκ2.27 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_5.pdfΔημιουργία μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους πελάτες2.03 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_6.pdfΑνάλυση των καταναλωτικών αγορών2.31 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_7.pdfΑνάλυση των επιχειρηματικών αγορών2.21 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_8.pdfΑξιοποίηση των παγκόσμιων αγορών2.46 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_9.pdfΑναγνώριση των τμημάτων αγοράς και στόχων2.46 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_10.pdfΤοποθέτηση μάρκας2.23 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_11.pdfΔημιουργία περιουσιακής αξίας μάρκας2.77 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_12.pdfΑντιμετώπιση του ανταγωνισμού και προώθηση της ανάπτυξης2.59 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_13.pdfΚαθορισμός της στρατηγικής προϊόντος2.33 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_14.pdfΣχεδιασμός και διαχείριση υπηρεσιών2.35 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_15.pdfΠαρουσίαση νέων προσφορών στην αγορά2.65 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_16.pdfΑνάπτυξη στρατηγικών και προγραμμάτων τιμολόγησης2.48 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_17.pdfΣχεδιασμός και διαχείριση ολοκληρωμένων καναλιών του μάρκετινγκ2.76 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_18.pdfΔιαχείριση λιανικών και χονδρικών πωλήσεων και διαχειριστική υποστήριξη2.62 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_19.pdfΣχεδιασμός και διαχείριση ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ2.12 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_20.pdfΔιαχείριση μαζικής επικοινωνίας: Διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, εκδηλώσεις, και δημόσιες σχέσεις1.99 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_21.pdfΔιαχείριση ψηφιακών μέσων επικοινωνίας: Διαδίκτυο, κοινωνικά μέσα, και φορητές συσκευές2.09 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_22.pdfΔιαχείριση της προσωπικής επικοινωνίας: Άμεσο μάρκετινγκ, μάρκετινγκ με βάσεις δεδομένων, και προσωπικές πωλήσεις2.2 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_23.pdfΔιοίκηση οργανισμού ολιστικού μάρκετινγκ με μακροπρόθεσμο ορίζοντα2.5 MBAdobe PDFView/Open
Παράρτημα.pdfΠαράρτημα: Ασκήσεις και σχέδιο μάρκετινγκ της SONIC822.19 kBAdobe PDFView/Open
Σημειώσεις_τέλους.pdfΣημειώσεις τέλους1.4 MBAdobe PDFView/Open
Γλωσσάρι.pdfΓλωσσάρι850.96 kBAdobe PDFView/Open
Ευρετήριο.pdfΕυρετήριο ονομάτων, εμπορικών επωνυμιών και θεμάτων981.49 kBAdobe PDFView/Open
Το_σύγγραμμα_σε_pdf.pdfΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή pdf39.91 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons