Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22948
Συγγραφέας: Κλητσινίκος, Κωνσταντίνος
Τίτλος: Διαχείριση προφίλ αθλητών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και η χρήση των κοινωνικών μέσων στον αθλητισμό: μελέτη περίπτωσης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Στην εποχή των Social Media οι αθλητές και οι αθλητικοί οργανισμοί είναι αναγκαίο να αναπτύξουν την επικοινωνία τους και τη διαχείριση του brand τους με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορέσουν να εκμεταλλευτούν τα οφέλη που τους παρέχουν οι διάφορες πλατφόρμες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Η δημιουργία ενός ισχυρού personal brand και μίας δυναμικής παρουσίας στον ψηφιακό κόσμο θα τους επιτρέψει να αυξήσουν την εμπορική τους αξία με ποικίλους τρόπους και κατ’ επέκταση να θέσουν τις βάσεις για μία επιτυχημένη καριέρα στον αθλητισμό.
Λέξεις Κλειδιά: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Αθλητισμός
Facebook
Sports marketing
Επικοινωνία
Personal branding
Νανιτζανιάν, Βαγγέλης
Πυγμαχία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KlitsinikosKonstantinosMsc2019.pdf5.67 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons