Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22948
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΚλητσινίκος, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2019-04-11T07:52:50Z-
dc.date.available2019-04-11T07:52:50Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22948-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΣτην εποχή των Social Media οι αθλητές και οι αθλητικοί οργανισμοί είναι αναγκαίο να αναπτύξουν την επικοινωνία τους και τη διαχείριση του brand τους με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορέσουν να εκμεταλλευτούν τα οφέλη που τους παρέχουν οι διάφορες πλατφόρμες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Η δημιουργία ενός ισχυρού personal brand και μίας δυναμικής παρουσίας στον ψηφιακό κόσμο θα τους επιτρέψει να αυξήσουν την εμπορική τους αξία με ποικίλους τρόπους και κατ’ επέκταση να θέσουν τις βάσεις για μία επιτυχημένη καριέρα στον αθλητισμό.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel
dc.subjectΑθλητισμόςel
dc.subjectFacebooken
dc.subjectSports marketingen
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectPersonal brandingen
dc.subjectΝανιτζανιάν, Βαγγέληςel
dc.subjectΠυγμαχίαel
dc.titleΔιαχείριση προφίλ αθλητών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και η χρήση των κοινωνικών μέσων στον αθλητισμό: μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KlitsinikosKonstantinosMsc2019.pdf5.67 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons