Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22941
Συγγραφέας: Τσίγκος, Κωνσταντίνος
Τίτλος: Στρατηγική μάρκετιγνκ κοινωνικών δικτύων : θεωρητικό υπόβαθρο και μελέτη περίπτωσης
Αλλοι τίτλοι: Social media marketing: theoritical backgroung and practiclal example
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Η ραγδαία ανάπτυξη στην ευρεία χρήση των social media, έχει αλλάξει ριζικά τον χώρο της διαφήμισης αλλά και την αλληλεπίδραση που έχουν οι επιχειρήσεις με το κοινό τους σε όλα τα στάδια μια στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω των social media (Social Media Marketing Strategy). Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της στρατηγικής μάρκετινγκ της επιχείρησης Surf Club Keros στο Facebook βάσει της βιβλιογραφικής επισκόπησης και η σύνθεση ενός υποδείγματος για τη στρατηγική μάρκετινγκ στα social media που ακολούθησε η επιχείρηση, η ανάλυση των βημάτων, οι στόχοι και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται αλλά και η σημασία του περιεχομένου των διαφημίσεων. Σκοπός της μελέτης αυτής είναι η συγκέντρωση και η ανάλυση των πληροφοριών, με στόχο την καταγραφή ενός υποδείγματος για τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης αλλά και των σημαντικότερων παραγόντων που την επηρεάζουν. Η διάρθρωση της μελέτης αποτελείται από το θεωρητικό υπόβαθρο βάσει βιβλιογραφικής επισκόπησης όπου γίνεται η μελέτη για τη στρατηγική μάρκετινγκ, τα social media, τη σημασία που έχουν για τις επιχειρήσεις στο πλαίσιο της λειτουργίας του μάρκετινγκ, τις δυνατότητες που προσφέρουν αλλά και τη σημασία των εργαλείων που προσφέρουν οι πλατφόρμες. Έπειτα, γίνεται η ανάλυση της στρατηγικής μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων της επιχείρησης, οι στόχοι, τα χαρακτηριστικά και τα αποτελέσματα του κάθε βήματος βάσει της βιβλιογραφικής επισκόπησης. Καταλήγοντας, μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης αλλά και της εμπειρικής μελέτης της επιχείρησης, γίνεται η καταγραφή ενός υποδείγματος με τους στόχους και τις δραστηριότητες που συνέβαλαν στην πραγματοποίηση των στόχων. Το υπόδειγμα που καταγράφεται μπορεί να αποτελέσει εργαλείο για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού αλλά και αντικείμενο μελέτης από επαγγελματίες και ερευνητές για την περαιτέρω ανάπτυξή του.
Λέξεις Κλειδιά: Social media
Social media marketing strategy
Online marketing
Facebook advertisements
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsigkosKonstantinosMsc2018.pdf853.59 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.