Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΤσίγκος, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2019-04-10T13:03:54Z-
dc.date.available2019-04-10T13:03:54Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22941-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη στην ευρεία χρήση των social media, έχει αλλάξει ριζικά τον χώρο της διαφήμισης αλλά και την αλληλεπίδραση που έχουν οι επιχειρήσεις με το κοινό τους σε όλα τα στάδια μια στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω των social media (Social Media Marketing Strategy). Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της στρατηγικής μάρκετινγκ της επιχείρησης Surf Club Keros στο Facebook βάσει της βιβλιογραφικής επισκόπησης και η σύνθεση ενός υποδείγματος για τη στρατηγική μάρκετινγκ στα social media που ακολούθησε η επιχείρηση, η ανάλυση των βημάτων, οι στόχοι και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται αλλά και η σημασία του περιεχομένου των διαφημίσεων. Σκοπός της μελέτης αυτής είναι η συγκέντρωση και η ανάλυση των πληροφοριών, με στόχο την καταγραφή ενός υποδείγματος για τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης αλλά και των σημαντικότερων παραγόντων που την επηρεάζουν. Η διάρθρωση της μελέτης αποτελείται από το θεωρητικό υπόβαθρο βάσει βιβλιογραφικής επισκόπησης όπου γίνεται η μελέτη για τη στρατηγική μάρκετινγκ, τα social media, τη σημασία που έχουν για τις επιχειρήσεις στο πλαίσιο της λειτουργίας του μάρκετινγκ, τις δυνατότητες που προσφέρουν αλλά και τη σημασία των εργαλείων που προσφέρουν οι πλατφόρμες. Έπειτα, γίνεται η ανάλυση της στρατηγικής μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων της επιχείρησης, οι στόχοι, τα χαρακτηριστικά και τα αποτελέσματα του κάθε βήματος βάσει της βιβλιογραφικής επισκόπησης. Καταλήγοντας, μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης αλλά και της εμπειρικής μελέτης της επιχείρησης, γίνεται η καταγραφή ενός υποδείγματος με τους στόχους και τις δραστηριότητες που συνέβαλαν στην πραγματοποίηση των στόχων. Το υπόδειγμα που καταγράφεται μπορεί να αποτελέσει εργαλείο για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού αλλά και αντικείμενο μελέτης από επαγγελματίες και ερευνητές για την περαιτέρω ανάπτυξή του.el
dc.format.extent38el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectSocial media marketing strategyen
dc.subjectOnline marketingen
dc.subjectFacebook advertisementsen
dc.titleΣτρατηγική μάρκετιγνκ κοινωνικών δικτύων : θεωρητικό υπόβαθρο και μελέτη περίπτωσηςel
dc.title.alternativeSocial media marketing: theoritical backgroung and practiclal exampleen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsigkosKonstantinosMsc2018.pdf853.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.