Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22941
Author: Τσίγκος, Κωνσταντίνος
Title: Στρατηγική μάρκετιγνκ κοινωνικών δικτύων : θεωρητικό υπόβαθρο και μελέτη περίπτωσης
Alternative Titles: Social media marketing: theoritical backgroung and practiclal example
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Η ραγδαία ανάπτυξη στην ευρεία χρήση των social media, έχει αλλάξει ριζικά τον χώρο της διαφήμισης αλλά και την αλληλεπίδραση που έχουν οι επιχειρήσεις με το κοινό τους σε όλα τα στάδια μια στρατηγικής μάρκετινγκ μέσω των social media (Social Media Marketing Strategy). Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της στρατηγικής μάρκετινγκ της επιχείρησης Surf Club Keros στο Facebook βάσει της βιβλιογραφικής επισκόπησης και η σύνθεση ενός υποδείγματος για τη στρατηγική μάρκετινγκ στα social media που ακολούθησε η επιχείρηση, η ανάλυση των βημάτων, οι στόχοι και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται αλλά και η σημασία του περιεχομένου των διαφημίσεων. Σκοπός της μελέτης αυτής είναι η συγκέντρωση και η ανάλυση των πληροφοριών, με στόχο την καταγραφή ενός υποδείγματος για τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης αλλά και των σημαντικότερων παραγόντων που την επηρεάζουν. Η διάρθρωση της μελέτης αποτελείται από το θεωρητικό υπόβαθρο βάσει βιβλιογραφικής επισκόπησης όπου γίνεται η μελέτη για τη στρατηγική μάρκετινγκ, τα social media, τη σημασία που έχουν για τις επιχειρήσεις στο πλαίσιο της λειτουργίας του μάρκετινγκ, τις δυνατότητες που προσφέρουν αλλά και τη σημασία των εργαλείων που προσφέρουν οι πλατφόρμες. Έπειτα, γίνεται η ανάλυση της στρατηγικής μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων της επιχείρησης, οι στόχοι, τα χαρακτηριστικά και τα αποτελέσματα του κάθε βήματος βάσει της βιβλιογραφικής επισκόπησης. Καταλήγοντας, μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης αλλά και της εμπειρικής μελέτης της επιχείρησης, γίνεται η καταγραφή ενός υποδείγματος με τους στόχους και τις δραστηριότητες που συνέβαλαν στην πραγματοποίηση των στόχων. Το υπόδειγμα που καταγράφεται μπορεί να αποτελέσει εργαλείο για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού αλλά και αντικείμενο μελέτης από επαγγελματίες και ερευνητές για την περαιτέρω ανάπτυξή του.
Keywords: Social media
Social media marketing strategy
Online marketing
Facebook advertisements
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsigkosKonstantinosMsc2018.pdf853.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.