Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22764
Συγγραφέας: Μπαλτατζή, Εμορφίλη
Τίτλος: Η συμβολή του διεθνούς μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας πολύ μικρής ελληνικής επιχείρησης του κλάδου συσκευασίας
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Περίληψη: Πολλές ελληνικές εταιρίες, κυρίως οι μικρές σε μέγεθος, έχουν κινηθεί προς τις εξαγωγές και το διεθνές μάρκετινγκ με τρόπο μη συστηματικό και μη προσχεδιασμένο. Επιλέγουν αγορές με παθητικό τρόπο όπως, τις αυτόκλητες παραγγελίες και τις παραγγελίες με πρωτοβουλία των ξένων αγοραστών. Μια επιχείρηση που λειτουργεί με ένα τέτοιο τρόπο μπορεί μόνο να ανταποκρίνεται σε μια κατάσταση που προκύπτει. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν εταιρίες, κυρίως οι μεγάλες σε μέγεθος και με αρκετή εμπειρία στις εξαγωγές, που έχουν διαδικασίες, επιλογής αγορών, επιλογής τρόπου εισόδου σ’ αυτές, τμηματοποίησης, και συστηματικής έρευνας αυτών των αγορών. Τέτοιου είδους επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στις διεθνές αγορές με προδραστικό τρόπο. Η παρούσα εργασία μελετάει την περίπτωση μιας πολύ μικρής ελληνικής επιχείρησης, του βιομηχανικού κλάδου της συσκευασίας δώρου και διακόσμησης (κατά κύριο λόγο), η οποία μέχρι τώρα εξάγει με τρόπο αντανακλαστικό (reactive) και ανταποκρίνεται σε αυτόκλητες παραγγελίες. Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη των αρχών και στρατηγικών αποφάσεων του διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ, ώστε αυτή η επιχείρηση να επιτύχει μια βιώσιμη ανάπτυξη και να κινείται στις διεθνείς αγορές ακολουθώντας, την προδραστική (proactive) προσέγγιση. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού κρίθηκε απαραίτητη η βιβλιογραφική επισκόπηση των σημαντικότερων συγγραμμάτων που ασχολούνται με τα παραπάνω ζητήματα. Κύρια ευρήματα της παρούσας εργασίας είναι ότι η λήψη στρατηγικών αποφάσεων επιλογής, χώρας, τρόπου εισόδου και κατάλληλου χρόνου εισόδου, καθώς και οι στρατηγικές τμηματοποίησης και τοποθέτησης προϊόντος, πρέπει να στηρίζονται σε ένα καλά δομημένο σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ.
Λέξεις Κλειδιά: Διεθνές μάρκετινγκ
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BaltatziEmorfiliMsc2019.pdf4.38 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.