Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΜπαλτατζή, Εμορφίληel
dc.date.accessioned2019-03-06T08:36:14Z-
dc.date.available2019-03-06T08:36:14Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22764-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΠολλές ελληνικές εταιρίες, κυρίως οι μικρές σε μέγεθος, έχουν κινηθεί προς τις εξαγωγές και το διεθνές μάρκετινγκ με τρόπο μη συστηματικό και μη προσχεδιασμένο. Επιλέγουν αγορές με παθητικό τρόπο όπως, τις αυτόκλητες παραγγελίες και τις παραγγελίες με πρωτοβουλία των ξένων αγοραστών. Μια επιχείρηση που λειτουργεί με ένα τέτοιο τρόπο μπορεί μόνο να ανταποκρίνεται σε μια κατάσταση που προκύπτει. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν εταιρίες, κυρίως οι μεγάλες σε μέγεθος και με αρκετή εμπειρία στις εξαγωγές, που έχουν διαδικασίες, επιλογής αγορών, επιλογής τρόπου εισόδου σ’ αυτές, τμηματοποίησης, και συστηματικής έρευνας αυτών των αγορών. Τέτοιου είδους επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στις διεθνές αγορές με προδραστικό τρόπο. Η παρούσα εργασία μελετάει την περίπτωση μιας πολύ μικρής ελληνικής επιχείρησης, του βιομηχανικού κλάδου της συσκευασίας δώρου και διακόσμησης (κατά κύριο λόγο), η οποία μέχρι τώρα εξάγει με τρόπο αντανακλαστικό (reactive) και ανταποκρίνεται σε αυτόκλητες παραγγελίες. Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη των αρχών και στρατηγικών αποφάσεων του διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ, ώστε αυτή η επιχείρηση να επιτύχει μια βιώσιμη ανάπτυξη και να κινείται στις διεθνείς αγορές ακολουθώντας, την προδραστική (proactive) προσέγγιση. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού κρίθηκε απαραίτητη η βιβλιογραφική επισκόπηση των σημαντικότερων συγγραμμάτων που ασχολούνται με τα παραπάνω ζητήματα. Κύρια ευρήματα της παρούσας εργασίας είναι ότι η λήψη στρατηγικών αποφάσεων επιλογής, χώρας, τρόπου εισόδου και κατάλληλου χρόνου εισόδου, καθώς και οι στρατηγικές τμηματοποίησης και τοποθέτησης προϊόντος, πρέπει να στηρίζονται σε ένα καλά δομημένο σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΔιεθνές μάρκετινγκel
dc.titleΗ συμβολή του διεθνούς μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας πολύ μικρής ελληνικής επιχείρησης του κλάδου συσκευασίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BaltatziEmorfiliMsc2019.pdf4.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.