Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21550
Συγγραφέας: Μπαγιατόγλου, Ερμής
Τίτλος: ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΥΧΕΡΩΝ ΠΑΙΓΝΙΩΝ
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά σε παίκτες με προτιμήσεις στις παιγνιομηχανές, οι οποίες είναι γνωστές ως “slot machines”, “VLTs (Video Lottery Terminals)”, ή όπως είναι γνωστά στην Ελλάδα κουλοχέρηδες και φρουτάκια. Τις μηχανές αυτές και τα παιχνίδια τους τα συναντάμε παγκοσμίως στα καζίνο μαζί με τα υπόλοιπα επιτραπέζια τυχερά παίγνια τους. Θα γίνει μια προσπάθεια καταγραφής από παράγοντες ικανοποίησης των πελατών και πρόθεση επιστροφής των πελατών στο χώρο τυχερών παιγνίων. Επίσης θα γίνει αναφορά στην τμηματοποίηση των πελατών, στον επηρεασμό της επισκεψιμότητας των πελατών και το πώς αυτά μαζί με τις έρευνες πελατών μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αυτό θα το δούμε μέσω διάφορων ερευνών που έχουν γίνει κυρίως από μελετητές στις ΗΠΑ και την τοπική αγορά τους. Οι επίγειες εταιρίες τυχερών παιγνίων (κυρίως καζίνο), μπορούν να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους με τα προϊόντα τους, τους χώρους τους και τις υπηρεσίες τους. Αυτό το κάνουν μέσω της καλύτερης γνώσης του κάθε πελάτη τους, ώστε να διασφαλίσουν ότι θα τονώσουν τον κύκλο εργασιών τους. Στη συνέχεια τμηματικά, δεδομένα από διάφορες μελέτες και έρευνες για την αύξηση της επανεπισκεψιμότητας, για το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και την τμηματοποίηση της αγοράς παιγνίων, θα αναδείξουν τα μέσα, τους τρόπους και τη μέθοδο που χρειάζεται να χρησιμοποιηθούν για να υπάρξει αύξηση του κύκλου εργασιών στις εταιρίες τυχερών παιγνίων. Από την έρευνα έχουμε βρει τμηματοποιήσεις ανδρών και γυναικών, νικητών και ηττημένων. Τμηματοποιήσεις βάση της διαφοροποίησης γενεών, ντόπιοι και τουρίστες, νέοι και επαναλαμβανόμενοι πελάτες, πελατών βάση ποσοστού κατανάλωσης του πορτοφολιού τους, πελάτες βάση της ημερήσιας κατανάλωσης, ηττημένων σε VLTs και ηττημένων σε τραπέζια, πελατών που διαμένουν στο ξενοδοχείο του καζίνο και σε αυτούς που μένουν σε άλλο ξενοδοχείο και τέλος πελατών βάση ηλικίας.
Λέξεις Κλειδιά: Τζόγος
Υπηρεσίες πελατών
Καζίνο
VLTs
Gambling
Guest service
Gaming profits
Gaming player development
Gaming industry
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BagiatoglouErmisMsc2018.pdf833.02 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.