Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/214
Συγγραφέας: Βαλασίδου, Αρετή
Τίτλος: Παράγοντες επιτυχίας προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με νέες τεχνολογίες
Αλλοι τίτλοι: Success factors for distance education programmes based on new technologies
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005
Τμήμα: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. (ΕΠ)
Επόπτης Καθηγητής: Μακρίδου-Μπούσιου, Δέσποινα
Περίληψη: Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει τους παράγοντες εκείνους που συντελούν στην επιτυχία των προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με βάση τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της ποσοτικής έρευνας που διενεργήθηκε σε σπουδαστές των προγραμμάτων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 340 ερωτηθέντες οι οποίοι είναι ενήλικοι σπουδαστές και η μέθοδος συλλογής δεδομένων ήταν το δομημένο ερωτηματολόγιο. Ως συμπεράσματα της έρευνας προέκυψαν ότι οι μαθητές προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για να πετύχουν στις σπουδές τους πρέπει να έχουν ικανοποιητικές γνώσεις στη χρήση των νέων τεχνολογιών ενώ οι υπηρεσίες του προγράμματος πρέπει να είναι όσο το δυνατό πιο ολοκληρωμένες και εύχρηστες. Ο ρόλος του διδάσκοντα σε τέτοια προγράμματα είναι πολύ σημαντικός και δεν υποβαθμίζεται.
The present thesis aims to identify the main factors that contribute to the success of distance education programmes based on the results of literature review and the quantitative research that took place on the students of the greek open university. The sample of the research consists of 340 students of distance education programmes. The method that was used to gather data was the constructed questionnaire. The findings of the research summarize that in order for the distance education students to succeed in their studies there is need to have adequate knowledge of how to use ICTs. Moreover the role of the teacher is very important and should not be underestimated.
Λέξεις Κλειδιά: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Νέες τεχνολογίες
Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Εκπαίδευση ενηλίκων
Εξ αποστάσεως μαθητές
Distance education
New technologies
Open University
Adult education
Distance education students
Πληροφορίες: Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ.204-221).
Διατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.
Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.
022/2005
Δικαιώματα: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διατριβής δεν έχει αποδεσμευτεί.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Δ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Valasidou.pdf5.94 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.