Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/214
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜακρίδου-Μπούσιου, Δέσποιναel
dc.contributor.authorΒαλασίδου, Αρετήel
dc.date.accessioned2006-02-17T08:05:09Z-
dc.date.available2006-02-17T08:05:09Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/214-
dc.descriptionΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ.204-221).el
dc.descriptionΔιατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.el
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.el
dc.description022/2005el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει τους παράγοντες εκείνους που συντελούν στην επιτυχία των προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με βάση τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της ποσοτικής έρευνας που διενεργήθηκε σε σπουδαστές των προγραμμάτων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 340 ερωτηθέντες οι οποίοι είναι ενήλικοι σπουδαστές και η μέθοδος συλλογής δεδομένων ήταν το δομημένο ερωτηματολόγιο. Ως συμπεράσματα της έρευνας προέκυψαν ότι οι μαθητές προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για να πετύχουν στις σπουδές τους πρέπει να έχουν ικανοποιητικές γνώσεις στη χρήση των νέων τεχνολογιών ενώ οι υπηρεσίες του προγράμματος πρέπει να είναι όσο το δυνατό πιο ολοκληρωμένες και εύχρηστες. Ο ρόλος του διδάσκοντα σε τέτοια προγράμματα είναι πολύ σημαντικός και δεν υποβαθμίζεται.el
dc.description.abstractThe present thesis aims to identify the main factors that contribute to the success of distance education programmes based on the results of literature review and the quantitative research that took place on the students of the greek open university. The sample of the research consists of 340 students of distance education programmes. The method that was used to gather data was the constructed questionnaire. The findings of the research summarize that in order for the distance education students to succeed in their studies there is need to have adequate knowledge of how to use ICTs. Moreover the role of the teacher is very important and should not be underestimated.en
dc.description.statementofresponsibilityΑρετή Βαλασίδουel
dc.format.extent235 σ.el
dc.format.extent6085741 bytes-
dc.format.extent36143842 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/postscript-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διατριβής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.subjectΑνοικτό Πανεπιστήμιοel
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.subjectΕξ αποστάσεως μαθητέςel
dc.subjectDistance educationen
dc.subjectNew technologiesen
dc.subjectOpen Universityen
dc.subjectAdult educationen
dc.subjectDistance education studentsen
dc.titleΠαράγοντες επιτυχίας προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με νέες τεχνολογίεςel
dc.title.alternativeSuccess factors for distance education programmes based on new technologiesen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.committeememberΣτεφανίδης, Γιώργοςel
dc.contributor.committeememberΤσόπογλου, Σταύροςel
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. (ΕΠ)el
Appears in Collections:Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Δ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Valasidou.pdf5.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.