Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/214
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Μακρίδου-Μπούσιου, Δέσποινα | el |
dc.contributor.author | Βαλασίδου, Αρετή | el |
dc.date.accessioned | 2006-02-17T08:05:09Z | - |
dc.date.available | 2006-02-17T08:05:09Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/214 | - |
dc.description | Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ.204-221). | el |
dc.description | Διατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005. | el |
dc.description | Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή. | el |
dc.description | 022/2005 | el |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει τους παράγοντες εκείνους που συντελούν στην επιτυχία των προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με βάση τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της ποσοτικής έρευνας που διενεργήθηκε σε σπουδαστές των προγραμμάτων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 340 ερωτηθέντες οι οποίοι είναι ενήλικοι σπουδαστές και η μέθοδος συλλογής δεδομένων ήταν το δομημένο ερωτηματολόγιο. Ως συμπεράσματα της έρευνας προέκυψαν ότι οι μαθητές προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για να πετύχουν στις σπουδές τους πρέπει να έχουν ικανοποιητικές γνώσεις στη χρήση των νέων τεχνολογιών ενώ οι υπηρεσίες του προγράμματος πρέπει να είναι όσο το δυνατό πιο ολοκληρωμένες και εύχρηστες. Ο ρόλος του διδάσκοντα σε τέτοια προγράμματα είναι πολύ σημαντικός και δεν υποβαθμίζεται. | el |
dc.description.abstract | The present thesis aims to identify the main factors that contribute to the success of distance education programmes based on the results of literature review and the quantitative research that took place on the students of the greek open university. The sample of the research consists of 340 students of distance education programmes. The method that was used to gather data was the constructed questionnaire. The findings of the research summarize that in order for the distance education students to succeed in their studies there is need to have adequate knowledge of how to use ICTs. Moreover the role of the teacher is very important and should not be underestimated. | en |
dc.description.statementofresponsibility | Αρετή Βαλασίδου | el |
dc.format.extent | 235 σ. | el |
dc.format.extent | 6085741 bytes | - |
dc.format.extent | 36143842 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/postscript | - |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.rights | Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διατριβής δεν έχει αποδεσμευτεί. | el |
dc.subject | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject | Νέες τεχνολογίες | el |
dc.subject | Ανοικτό Πανεπιστήμιο | el |
dc.subject | Εκπαίδευση ενηλίκων | el |
dc.subject | Εξ αποστάσεως μαθητές | el |
dc.subject | Distance education | en |
dc.subject | New technologies | en |
dc.subject | Open University | en |
dc.subject | Adult education | en |
dc.subject | Distance education students | en |
dc.title | Παράγοντες επιτυχίας προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με νέες τεχνολογίες | el |
dc.title.alternative | Success factors for distance education programmes based on new technologies | en |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.committeemember | Στεφανίδης, Γιώργος | el |
dc.contributor.committeemember | Τσόπογλου, Σταύρος | el |
dc.contributor.department | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. (ΕΠ) | el |
Appears in Collections: | Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Δ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Valasidou.pdf | 5.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.