Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorElAmin, Aeianten
dc.date.accessioned2024-04-17T10:30:45Z-
dc.date.available2024-04-17T10:30:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30409-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.el
dc.description.abstractΣτο δυναμικό τοπίο του σύγχρονου Μάρκετινγκ, η τεχνική Association, Classification, and Clustering (ACB) έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο για την εξαγωγή πρακτικών πληροφοριών από μεγάλα σύνολα δεδομένων. Αυτή η εργασία διερευνά τη σημασία της ανάλυσης δεδομένων, εστιάζοντας συγκεκριμένα στην τεχνική ACB, στην αναμόρφωση των στρατηγικών Μάρκετινγκ. Η μελέτη χρησιμοποιεί ποικίλες βιβλιογραφικές πηγές για τη διερεύνηση μοτίβων συσχέτισης, ακρίβειας ταξινόμησης και τμηματοποίησης πελατών, παρέχοντας διαφοροποιημένες προοπτικές σχετικά με τις επιπτώσεις τους στο Μάρκετινγκ. Η μελέτη αποκάλυψε ότι η εφαρμογή της τεχνικής Association Classification and Clustering (ACB) ενισχύει σημαντικά την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής αγοράς και την ικανοποίηση των πελατών στους τομείς του λιανικού και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αναλύοντας δεδομένα συναλλαγών, οι τεχνικές ACB διευκόλυναν τον εντοπισμό ισχυρών προτύπων και συσχετισμών μεταξύ των προϊόντων, επιτρέποντας στοχευμένες προσπάθειες Mάρκετινγκ και εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών. Η στατιστική ανάλυση υπογράμμισε την αποτελεσματικότητα της τεχνικής στη βελτίωση των μοντέλων πρόβλεψης για τη συμπεριφορά των πελατών, βελτιστοποιώντας έτσι τη διαχείριση αποθεμάτων και τις στρατηγικές προώθησης. Με την εμβάθυνση στο πλαίσιο της τεχνικής ACB, αυτή η έρευνα στοχεύει να συνεισφέρει νέες γνώσεις στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, ενώ προσφέρει πρακτικές συνέπειες για τους επαγγελματίες του Μάρκετινγκ στη βελτιστοποίηση των στρατηγικών τους.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectACBen
dc.subjectMBAen
dc.titleUse of data mining to analyze consumer basketen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένωνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ElAminAeiantMsc2024.pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons