Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30318
Author: Τσελεπίδης, Πρόδρομος
Title: Διαδικτυακές & παραδοσιακές αξιολογήσεις ως αγοραστικά κριτήρια των καταναλωτών
Date Issued: 2024
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Στη σημερινή εποχή η διαδικτυακή αναζήτηση αποτελεί την αφετηρία για να ξεκινήσουν οι καταναλωτές την έρευνα τους σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Ωστόσο, η αναζήτηση τους συχνά αρχίζει από πριν, μέσω συνομιλιών ή αλληλεπιδράσεων με τον κοινωνικό τους κύκλο, όπου λαμβάνουν τις πληροφορίες που στη συνέχεια πυροδοτούν τις διαδικτυακές αναζητήσεις τους. Έτσι, ενισχύεται η σημασία των διαπροσωπικών πηγών πληροφόρησης, καθώς το ενδιαφέρον εκδηλώνεται αρχικά μέσω των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων και των πληροφοριών από στόμα σε στόμα. Οι κριτικές και οι αξιολογήσεις αποτελούν ένα πολύ σημαντικό εργαλείο κατά την αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με ένα προϊόν ή μία υπηρεσία και έχουν ισχυρό αντίκτυπο στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών. Συναντώνται με δύο μορφές, την παραδοσιακή, δηλαδή τη διαπροσωπική (από στόμα σε στόμα), και τη διαδικτυακή. Στην παραδοσιακή τους μορφή αφορούν πληροφορίες που λαμβάνονται διαπροσωπικά από συγγενείς, φίλους και γνωστούς, ενώ στη διαδικτυακή τους μορφή πληροφορίες που λαμβάνονται από εμπορικές ιστοσελίδες, φόρουμ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτή
Αγοραστικές αποφάσεις
Διαδικτυακές αξιολογήσεις
Παραδοσιακές αξιολογήσεις
Παράγοντες λήψης αποφάσεων
Συσχέτιση
Γραμμική παλινδρόμηση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Appears in Collections:ΠΜΣ Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TselepidisProdromosMSc2024.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.