Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30226
Author: Γαϊτανίδης, Άγγελος
Title: Ψηφιακές πλατφόρμες παραγγελίας φαγητού και ικανοποίηση πελάτη
Alternative Titles: Digital food delivery platforms and customer satisfaction
Date Issued: 2024
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Κίτσιος, Φώτης
Abstract: Η παρούσα διατριβή διερευνά τη σχέση μεταξύ των ψηφιακών πλατφορμών παραγγελίας φαγητού και της ικανοποίησης των πελατών, εστιάζοντας στους παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση των χρηστών να επαναχρησιμοποιήσουν αυτές τις πλατφόρμες. Συνδυάζοντας την Ενοποιημένη Θεωρία Αποδοχής και Χρήσης της Τεχνολογίας 2 (UTAUT2) με τη Θεωρία Χρήσης και Ευχαρίστησης (U&G), η μελέτη διερευνά πρόσθετες διαστάσεις υπηρεσιών ειδικά για τις πλατφόρμες παραγγελίας φαγητού. Η έρευνα αποσκοπεί στην αποκάλυψη συσχετίσεων μεταξύ διαφόρων παραγόντων και των επιπτώσεών τους στην ικανοποίηση των χρηστών στο πλαίσιο της διαδικτυακής παραγγελίας φαγητού. Εμβαθύνει σε πτυχές όπως η άνεση, η ευκολία, ο προσανατολισμός στην εξοικονόμηση τιμής, οι προηγούμενες εμπειρίες ηλεκτρονικών αγορών, οι επιλογές τροφίμων, τα πρότυπα εστιατορίων, η ασφάλεια των τροφίμων, η συμβατότητα, οι προσδοκίες απόδοσης και προσπάθειας, η κοινωνική επιρροή, οι συνθήκες διευκόλυνσης, τα ηδονικά κίνητρα, η αξία της τιμής, η συνήθεια, οι ηλεκτρονικές αξιολογήσεις, οι κριτικές και η διαδικτυακή παρακολούθηση, οι εμπειρίες παράδοσης, τα ειδικά οφέλη, η εξοικονόμηση χρόνου και οι αλληλεπιδράσεις με τους διανομείς φαγητού. Με την ανάλυση αυτών των παραγόντων, η μελέτη επιδιώκει να προσδιορίσει τα βασικά στοιχεία που επηρεάζουν σημαντικά την ικανοποίηση των χρηστών και την πρόθεση επαναχρησιμοποίησης των διαδικτυακών πλατφορμών παραγγελίας φαγητού. Τα ευρήματα αναμένεται να παράσχουν πολύτιμες πληροφορίες για τους παρόχους των πλατφορμών σχετικά με την ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών και των στρατηγικών διατήρησης τους.
Keywords: Online food delivery
Food delivery apps
FDA
Mobile food delivery app
Satisfaction
Service quality
Consumer Behaviour
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Rights: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GaitanidisAngelosMsc2024.pdf3.16 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons