Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30209
Author: Μπομπότας, Βασίλειος
Title: Τεχνητή νοημοσύνη και μάρκετινγκ
Alternative Titles: AI driven marketing
Date Issued: 2024
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μαρία
Abstract: Η εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών για την άσκηση αποτελεσματικού μάρκετινγκ κρίνεται ως προαπαιτούμενο για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Οι ολοένα και αυξανόμενες απαιτήσεις που επιβάλει ο έντονος ανταγωνισμός, ωθεί τις επιχειρήσεις σήμερα στην εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών και εφαρμογών με σκοπό την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, το οποίο θα τις ξεχωρίσει και θα τις αναδείξει από τις υπόλοιπες επιχειρήσεις. Στον σύγχρονο κόσμο, οι επιχειρήσεις οφείλουν να παίρνουν αποφάσεις,, μετατρέποντας την πληροφορία που λαμβάνουν καθημερινά σε πολύτιμη γνώση. Συνεπώς, η πληροφορία και ο μετασχηματισμός της σε γνώση, αποτελούν πλέον προτεραιότητα για την σύγχρονη επιχείρηση και το κενό αυτό έρχεται να καλύψει το πεδίο της Τεχνητή Νοημοσύνης. Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλύει την εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στον τομέα του Μάρκετινγκ. Κεντρικό σημείο εξέτασης είναι η εφαρμογή της Μηχανικής Μάθησης στην πρόβλεψη των συμπεριφορών των καταναλωτών και την προσαρμογή στοχευμένων στρατηγικών μάρκετινγκ. Με εστίαση σε πρακτικά παραδείγματα, η έρευνα εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη, χρησιμοποιώντας αλγόριθμους, όπως το Τυχαίο Δάσος, οι K-Πλησιέστεροι γείτονες, οι Μηχανές Διανυσμάτων Υποστήριξης και τα Βαθιά Νευρωνικά Δίκτυα μπορούν να συμβάλουν στην πρόβλεψη και προσαρμογή των καμπανιών μάρκετινγκ. Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύχθηκαν μοντέλα πρόβλεψης, χρησιμοποιώντας τους παραπάνω τέσσερις αλγορίθμους μηχανικής μάθησης για την υλοποίηση του συγκεκριμένου προβλήματος ταξινόμησης. Τα αποτελέσματα μας οδήγησαν στην λήψη του μοντέλου με την μεγαλύτερη ακρίβεια πρόβλεψης. Συνοψίζοντας, η παρούσα έρευνα αποκαλύπτει τη σημασία της ενσωμάτωσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στις στρατηγικές μάρκετινγκ, προκειμένου να επιτευχθεί αποτελεσματική προσέγγιση και προσαρμογή των επιχειρήσεων στις ανάγκες της σύγχρονης αγοράς για την εφαρμογή αποτελεσματικότερου και πιο στοχευμένου μάρκετινγκ.
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Rights: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BompotasVasileiosMsc2024.pdf4.88 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons