Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29887
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤαραμπάνης, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΣαββίδου, Κυριακήel
dc.date.accessioned2023-12-13T11:11:12Z-
dc.date.available2023-12-13T11:11:12Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29887-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΣημαντικός παράγοντας για την καλή λειτουργία και ανάπτυξη ενός οργανισμού είναι η σωστή αποτύπωση των Επιχειρηματικών Διαδικασιών του, επιπλέον απαιτείται συνεχής επανεξέταση αυτών των διαδικασιών σύμφωνα με τα νέα δεδομένα που προκύπτουν καθώς και συνεχή βελτίωσή τους. Προκειμένου να επιτευχθεί η αποτύπωση αυτών των επιχειρηματικών διαδικασιών χρησιμοποιούνται εργαλεία Μοντελοποίησης BPM (Business Process Modeling). Οι διαδικασίες αποτυπώνονται με διαγράμματα όπως έχουν (as is diagram) και κατόπιν αφού αναλυθούν, εντοπίζονται τα προβλήματα που υπάρχουν και στην συνέχεια βελτιστοποιούνται BPR (Business Process Reengineering) μοντελοποιούνται δηλαδή οι βελτιωμένες διαδικασίες σε διαγράμματα (to be diagram). Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η αποτύπωση και ο ανασχεδιασμός δύο επιχειρηματικών διαδικασιών του e-ΕΦΚΑ (Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης) και συγκεκριμένα η «έκδοση ΑΜΚΑ για πολίτες τρίτων χωρών» και η «Απογραφή Αγρότη ειδικού καθεστώτος». Για το σκοπό αυτό μελετήθηκε το θεωρητικό υπόβαθρο των επιχειρηματικών διαδικασιών και στην συνέχεια αυτές οι διαδικασίες μοντελοποιήθηκαν, με στόχο την περαιτέρω αναδιοργάνωση τους. Προκειμένου να εντοπιστούν τα προβλήματα από την χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο συμμετέχουν χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ, έτσι ώστε να εντοπιστούν τα προβλήματα από την χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Τέλος χρησιμοποιήσαμε την πρότυπη γλώσσα τεκμηρίωσης επιχειρηματικών διαδικασιών BPMN για να μοντελοποιήσουμε αυτές τις δύο διαδικασίες. Αφού εντοπίσαμε τα προβλήματα που υπάρχουν στις διαδικασίες, τις αξιολογήσαμε και προτείναμε βελτιώσεις των διαδικασιών και τέλος τις αναδιοργανώσαμε. Βασικό συμπέρασμα της μελέτης αυτής είναι ότι είναι απαραίτητη η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, η αξιοποίηση των υφιστάμενων εργαλείων αλλά και η πλήρη διασύνδεση με άλλες υπηρεσίες.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectBPMNen
dc.subjectΜοντελοποίηση επιχειρηματικών διαδικασιώνel
dc.subjecte-ΕΦΚΑen
dc.subjectΑπλούστευση διαδικασιών στον δημόσιο τομέαel
dc.titleΜελέτη αποτύπωσης και βελτίωσης οργανωσιακών διαδικασιών στον e-Εφκαel
dc.title.alternativeA study of mapping and improving organizational processes of e-Efkaen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SavvidouKyriakiMis2021.pdf3.54 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons