Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29874
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΟικονομίδης, Αναστάσιοςel
dc.contributor.authorΝυσταζάκης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2023-12-12T09:08:57Z-
dc.date.available2023-12-12T09:08:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29874-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΟ πρωταρχικός σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να αξιολογήσει τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Ο κύριος στόχος αυτής της έρευνας είναι η ανάπτυξη ενός Ολοκληρωμένου Μοντέλου Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης που να ταιριάζει στο πλαίσιο των ΜΜΕ της Ελλάδας. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ποσοτική μελέτη με χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου σε δείγμα 67 πελατών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Τα ευρήματα έδειξαν πως το 23.9% (ν=16) των πελατών αναγνωρίζουν πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν υψηλό επίπεδο διασκέδασης, το 37.3% (ν=25) αναγνωρίζουν πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν σε πολύ υψηλό επίπεδο στην εξατομίκευση των υπηρεσιών και το 34.3% (ν=23) αναγνωρίζουν πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν σε πολύ υψηλό επίπεδο βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ πελατών και επιχειρήσεων (αλληλοεπίδραση). Επιπλέον, το 34.3% (ν=23) των πελατών αναγνωρίζουν πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε πολύ υψηλό επίπεδο συμβαδίζουν με την τάση της αγοράς ενώ το 52.2% (ν=35) των πελατών αναγνωρίζουν ότι οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό χρήσιμες. Επιπρόσθετα, το 34.3% (ν=23) των πελατών των ΜΜΕ αναγνωρίζουν πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν υψηλό επίπεδο επίδρασης στην εικόνα/αναγνωρισιμότητα των ΜΜΕ ενώ το 31.3% (ν=21) των πελατών των ΜΜΕ αναγνωρίζουν πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν υψηλό επίπεδο επίδρασης στην αφοσίωση τους. Από τις αναλύσεις για τη συσχέτιση μεταξύ των μεταβλητών προέκυψε πως ότι το αυξημένο επίπεδο κάθε μιας από τις πέντε διαστάσεις των πρακτικών μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (διασκέδαση, αλληλοεπίδραση, τάση, εξατομίκευση, διαφήμιση) οδηγούν σε αυξημένη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, σε αυξημένη αφοσίωση των πελατών, σε αυξημένο e-WOM και σε αυξημένη πρόθεση αγοράς.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπορίοel
dc.subjectSPSSen
dc.subjectΜικρομεσαίες Επιχειρήσειςel
dc.subjecte-WOMen
dc.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο μάρκετινγκ και η επίδραση τους στη συμπεριφορά του καταναλωτή: Μελέτη περίπτωσης σε καταναλωτές μικρομεσαίων επιχειρήσεωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NystazakisGeorgiosMsc2023.pdf2.95 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons