Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29851
Author: Βογιατζή, Ζωγραφιά
Title: Οι επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο των εταιρειών
Date Issued: 2023
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Εφαρμοσμένη Λογιστική και Ελεγκτική
Supervisor: Νούλας, Αθανάσιος
Abstract: Κατά την περίοδο της πανδημίας Covid-19 ο τρόπος με τον οποίο λειτούργησε και αναπτύχθηκε το λιανικό εμπόριο άλλαξε άρδην, σε σχέση με τις πρακτικές και τις καταναλωτικές συνήθειες στην προ Covid εποχή. Το ηλεκτρονικό εμπόριο που ήδη την τελευταία δεκαετία γνωρίζει μία άνθηση και μία εξέλιξη, έλαβε μία άνευ προηγουμένου ώθηση και βρήκε κατάλληλο έδαφος για ανάπτυξη. Το σύνολο σχεδόν των καταναλωτών στράφηκαν στις διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών και ο συνδυασμός με τον όρο της παρορμητικής αγοράς οδήγησαν στη ραγδαία αύξηση του τζίρου των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Η έννοια της παρορμητικής αγοράς είναι επίσης μία πτυχή της στροφής για κατανάλωση που συνδέεται με έντονες ψυχολογικές και ψυχικές εκφάνσεις της καθημερινότητας. Στην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται μία προσπάθεια αποσαφήνισης των όρων ηλεκτρονικού εμπορίου και παρορμητικής αγοράς και διενεργείται μία ανάλυση των καταναλωτικών τάσεων και προτιμήσεων κατά την περίοδο της πανδημίας, σε άμεση συσχέτιση με την πορεία και την εξέλιξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων κατά την ίδια χρονική στιγμή.
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένη Λογιστική & Ελεγκτική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VogiatziZografia2023.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons