Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29102
Author: Κανελίδου, Ελευθερία
Title: Αλληλεπίδραση χρηστών και ποιότητα περιεχομένου στο Instagram: μια εμπειρική διερεύνηση της αγοραστικής πρόθεσης
Date Issued: 2023
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δίκαιο και Πληροφορική
Supervisor: Κίτσιος, Φώτιος
Abstract: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διευρυνθεί η αλληλεπίδραση των χρηστών που ενεργούν ως καταναλωτές στο Instagram και η πρόθεση αγοράς αυτών, κυρίως, σε σχέση με τους τουριστικούς προορισμούς-ταξίδια. Η μέθοδος έρευνας που επιλέχθηκε ήταν η ποσοτική μέθοδος, με την αξιοποίηση ερωτηματολογίου με ερωτήσεις κλειστού τύπου σε δείγμα 287 ατόμων. Για την επιλογή του δείγματος χρησιμοποιήθηκε η δειγματοληψία ευκολίας και η δειγματοληψία χιονοστιβάδας Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν, μεταξύ άλλων, ότι: (α) Η αύξηση της αλληλεπίδρασης στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης επιδρά θετικά στην αύξηση της αντιληπτής αξιοπιστίας των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, (β) Η αντιληπτή αξιοπιστία των κοινωνικών μέσων δικτύωσης επιδρά θετικά στη πρόθεση αγοράς, (γ) Η ποιότητα του περιεχομένου που δημοσιεύεται στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης επιδρά θετικά στην πρόθεση αγοράς, (δ) Η αντίληψη της επιτυχούς επικοινωνίας μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης επιδρά θετικά στη συμμετοχή του χρήστη στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Πρόθεση αγοράς
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Δίκαιο και Πληροφορική (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KanelidouEleftheriaMsc2023.pdf2.53 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons