Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29023
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤαμπούρης, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΚρεμέτη, Ουρανίαel
dc.date.accessioned2023-06-06T07:38:04Z-
dc.date.available2023-06-06T07:38:04Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29023-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΤα πληροφοριακά συστήματα παρουσιάζουν μεγάλη ανάπτυξη παγκόσμια και κατ’ επέκταση στην Ελλάδα. Οι τάσεις στα πληροφοριακά συστήματα διαφοροποιούνται και οι ελληνικοί οργανισμοί επηρεάζονται άμεσα. Το μάθημα των πληροφοριακών συστημάτων παρακολουθεί τις εξελίξεις και προετοιμάζει τους διδασκόμενους για την μελλοντική τους επαγγελματική πορεία. Έτσι κρίνεται σκόπιμη η δημιουργία υλικού με σύγχρονες περιπτώσεις μελέτης εφαρμογής πληροφοριακών συστημάτων από εγχώριους οργανισμούς. Για την επιλογή των οργανισμών χρησιμοποιήθηκαν συγκεκριμένα κριτήρια όπως οι περιπτωσιολογικές μελέτες που αναλύουν αμερικάνικα βιβλία πρόσφατων εκδόσεων, η εξυπηρέτηση των εκπαιδευτικών στόχων του μαθήματος κ.α. τα οποία αναλύονται στην φάση σχεδιασμού των περιπτωσιολογικών μελετών. Για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού και την δημιουργία η-μαθήματος εφαρμόστηκε το μοντέλο σχεδιασμού η-μαθημάτων ADDIE το οποίο απευθύνεται στον εκπαιδευτικό τομέα ευρύτερα και είναι ιδιαίτερα δημοφιλές. Τέλος κατά την φάση της υλοποίησης στο μοντέλου ADDIE δημιουργήθηκε μια τάξη στο περιβάλλον η-μάθησης Google Classroom, κάθε μάθημα της τάξης είναι μια αυτόνομη μελέτη περίπτωσης διάρκειας 15 με 25 λεπτών. Κάθε μάθημα περιλαμβάνει μια ή δύο παρουσιάσεις με την μορφή Power Point, το υλικό του μαθήματος με την μορφή αρχείου pdf διαθέσιμο προς λήψη και για όποιο μάθημα κρίθηκε σκόπιμο περιλήφθηκαν βίντεο και links σχετικά με τον οργανισμό που μελετά η περίπτωση. Οι παρουσιάσεις έχουν διαμορφωθεί με βάση το πρωτόκολλο περιπτωσιολογικής μελέτης και με σκοπό οι εκπαιδευόμενοι να κατανοήσουν τον εκπαιδευτικό στόχο μέσα από την περίπτωση μελέτης κάθε μαθήματος. Οι παρουσιάσεις έχουν μορφοποιηθεί με σκοπό να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των εκπαιδευόμενων, ενώ οι ερωτήσεις στο τέλος κάθε παρουσίασης προτρέπουν την έναρξη συζήτησης σχετικά με την περίπτωση που έχει παρουσιαστεί. Για την αξιολόγηση του μαθήματος και των εκπαιδευόμενων δημιουργήθηκαν τεστ αξιολόγησης.el
dc.format.extent106el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματαel
dc.subjectΠεριπτωσιολογική μελέτηel
dc.subjectΜελέτη εφαρμογήςel
dc.subjectΠρωτόκολλο περιπτωσιολογικής μελέτηςel
dc.subjectη-μάθημαel
dc.subjectΕκπαιδευτικό υλικόel
dc.subjectΜοντέλο ADDIEel
dc.subjectΜοντέλο σχεδιασμού η-μαθήματοςel
dc.subjectΕκπαιδευτικός στόχοςel
dc.subjectΠεριβάλλον η-μάθησηςel
dc.titleΜελέτη εφαρμογής πληροφοριακών συστημάτων σε οργανισμούς στην Ελλάδαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KremetiOuraniaMsc2023.pdf5.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.