Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29023
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ταμπούρης, Ευθύμιος | el |
dc.contributor.author | Κρεμέτη, Ουρανία | el |
dc.date.accessioned | 2023-06-06T07:38:04Z | - |
dc.date.available | 2023-06-06T07:38:04Z | - |
dc.date.issued | 2023 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29023 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023. | el |
dc.description.abstract | Τα πληροφοριακά συστήματα παρουσιάζουν μεγάλη ανάπτυξη παγκόσμια και κατ’ επέκταση στην Ελλάδα. Οι τάσεις στα πληροφοριακά συστήματα διαφοροποιούνται και οι ελληνικοί οργανισμοί επηρεάζονται άμεσα. Το μάθημα των πληροφοριακών συστημάτων παρακολουθεί τις εξελίξεις και προετοιμάζει τους διδασκόμενους για την μελλοντική τους επαγγελματική πορεία. Έτσι κρίνεται σκόπιμη η δημιουργία υλικού με σύγχρονες περιπτώσεις μελέτης εφαρμογής πληροφοριακών συστημάτων από εγχώριους οργανισμούς. Για την επιλογή των οργανισμών χρησιμοποιήθηκαν συγκεκριμένα κριτήρια όπως οι περιπτωσιολογικές μελέτες που αναλύουν αμερικάνικα βιβλία πρόσφατων εκδόσεων, η εξυπηρέτηση των εκπαιδευτικών στόχων του μαθήματος κ.α. τα οποία αναλύονται στην φάση σχεδιασμού των περιπτωσιολογικών μελετών. Για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού και την δημιουργία η-μαθήματος εφαρμόστηκε το μοντέλο σχεδιασμού η-μαθημάτων ADDIE το οποίο απευθύνεται στον εκπαιδευτικό τομέα ευρύτερα και είναι ιδιαίτερα δημοφιλές. Τέλος κατά την φάση της υλοποίησης στο μοντέλου ADDIE δημιουργήθηκε μια τάξη στο περιβάλλον η-μάθησης Google Classroom, κάθε μάθημα της τάξης είναι μια αυτόνομη μελέτη περίπτωσης διάρκειας 15 με 25 λεπτών. Κάθε μάθημα περιλαμβάνει μια ή δύο παρουσιάσεις με την μορφή Power Point, το υλικό του μαθήματος με την μορφή αρχείου pdf διαθέσιμο προς λήψη και για όποιο μάθημα κρίθηκε σκόπιμο περιλήφθηκαν βίντεο και links σχετικά με τον οργανισμό που μελετά η περίπτωση. Οι παρουσιάσεις έχουν διαμορφωθεί με βάση το πρωτόκολλο περιπτωσιολογικής μελέτης και με σκοπό οι εκπαιδευόμενοι να κατανοήσουν τον εκπαιδευτικό στόχο μέσα από την περίπτωση μελέτης κάθε μαθήματος. Οι παρουσιάσεις έχουν μορφοποιηθεί με σκοπό να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των εκπαιδευόμενων, ενώ οι ερωτήσεις στο τέλος κάθε παρουσίασης προτρέπουν την έναρξη συζήτησης σχετικά με την περίπτωση που έχει παρουσιαστεί. Για την αξιολόγηση του μαθήματος και των εκπαιδευόμενων δημιουργήθηκαν τεστ αξιολόγησης. | el |
dc.format.extent | 106 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.subject | Πληροφοριακά συστήματα | el |
dc.subject | Περιπτωσιολογική μελέτη | el |
dc.subject | Μελέτη εφαρμογής | el |
dc.subject | Πρωτόκολλο περιπτωσιολογικής μελέτης | el |
dc.subject | η-μάθημα | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικό υλικό | el |
dc.subject | Μοντέλο ADDIE | el |
dc.subject | Μοντέλο σχεδιασμού η-μαθήματος | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικός στόχος | el |
dc.subject | Περιβάλλον η-μάθησης | el |
dc.title | Μελέτη εφαρμογής πληροφοριακών συστημάτων σε οργανισμούς στην Ελλάδα | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα | el |
Appears in Collections: | ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KremetiOuraniaMsc2023.pdf | 5.49 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.