Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤαμπακούδης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚούσης, Αγησίλαοςel
dc.date.accessioned2023-05-08T07:19:41Z-
dc.date.available2023-05-08T07:19:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28876-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΗ πανδημία covid-19 άλλαξε τον τρόπο κατανάλωσης, την προετοιμασία και την αγορά τροφίμων. Ο καθορισμός του εάν αυτές οι τροποποιήσεις θα επιβιώσουν της επιδημίας ήταν δύσκολος. Όπως και με τις ανισότητες στην υγεία και τις κοινωνικοοικονομικές, έρευνες δείχνουν ότι η πανδημία και οι περιορισμοί της είχαν δυσανάλογα αρνητικό αντίκτυπο στα πρότυπα αγορών τροφίμων των ανθρώπων. Η όλη κατάσταση διαφοροποίησε την αγοραστική συνήθεια των ατόμων και ως εκ τούτου προκάλεσε αλλαγές και στο περιβάλλον λιανικής των τροφίμων. Από την άλλη πλευρά, η ανάλυση αριθμοδεικτών βοηθά μια εταιρεία να αποκτήσει μια βαθύτερη κατανόηση της απόδοσής της με την πάροδο του χρόνου, σε σχέση με τους αντιπάλους της και σε σύγκριση με τους δικούς της εσωτερικούς στόχους. Αν και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε μη χρηματοοικονομικά δεδομένα, η ανάλυση αριθμοδεικτών βασίζεται συχνά σε οικονομικές μετρήσεις. Λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω πληροφορίες, διεξήχθη οικονομική μελέτη δύο σημαντικών αλυσίδων παντοπωλείων για τα έτη 2019 έως 2021 για να διαπιστωθεί εάν επηρεάστηκαν από την πανδημία. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας κατέδειξαν ότι και οι δύο επιχειρήσεις είναι βιώσιμης παρά το γεγονός της χαμηλής τους ρευστότητας που είναι γενικότερο χαρακτηριστικό του κλάδου και παρά των δυσκολιών που προκλήθηκαν γενικά στην οικονομία λόγω της πανδημίας.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en
dc.titleΕπιρροή covid στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις των σούπερ μάρκετ σκλαβενίτη και μασούτηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Φορολογική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεωνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Φορολογική, Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KousisAgisilaosMsc2023.pdf3.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons