Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28855
Author: Σιφναίος. Γεώργιος
Title: Εννοιολογικές και ερευνητικές προσεγγίσεις των εφαρμογών του κοινωνικού μάρκετινγκ της υγείας
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Η παρούσα εργασία αφορά στη διερεύνηση των δυνατοτήτων του κοινωνικού μάρκετινγκ στον τομέα της υγείας, προσεγγίζοντας τις θεωρητικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη του και αντίστοιχες ερευνητικές προσπάθειες στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ιδιωτικών μονάδων υγείας. Μέσα από την εργασία που πραγματοποιήθηκε, καταγράφηκαν οι θεωρίες του κλάδου, ενώ από την έρευνα καταγράφηκαν τα κίνητρα και οι αντίστοιχες συμπεριφορές, μέσω του μοντέλου των μέσων σκοπού, ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσο μπορεί το κοινωνικό μάρκετινγκ να αλλάξει συμπεριφορές και να προωθήσει δράσεις με ενσυναίσθηση της κοινωνικής ευθύνης, που θα έχουν στόχο τη βελτίωση της σωματικής και ψυχικής υγείας και κατά συνέπεια την κοινωνική ευημερία, στη βάση ενός συστήματος αξιών.
Keywords: Εταιρική κοινωνική ευθύνη
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SifnaiosGeorgiosMsc2022.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons