Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤαμπακούδης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΑρμένης, Σπυρίδωνel
dc.date.accessioned2023-04-11T05:59:28Z-
dc.date.available2023-04-11T05:59:28Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28821-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΜε ακραίο κι επώδυνο τρόπο έγινε αντιληπτό σε όλους μας, ότι ακόμα και στον αιώνα της πληροφόρησης με τις ασύλληπτα ταχύτατες αντιδράσεις μπορεί ένα και μόνο γεγονός να ανατρέψει σε άφατο βαθμό μια καλοστημένη πραγματικότητα, σε κάθε τομέα δραστηριοποίησης, συμπεριλαμβανομένου και του Τουριστικού τομέα στον οποίο και αναφέρεται το παρόν πόνημα. Με την εμφάνιση της Πανδημίας COVID-19 πολλές τουριστικές επιχειρήσεις υποχρεώθηκαν είτε να κλείσουν είτε να υπερχρεωθούν λόγω των οριζόντιων μέτρων προστασίας που επέβαλαν σχεδόν ταυτόχρονα οι κυβερνήσεις ως έκτακτο μέτρο για τον περιορισμό μετάδοσης της νόσου. Η ακραία και ραγδαία ταυτόχρονη μείωση τουριστικών ροών στην χώρα μας ήταν ένας από τους μεγαλύτερους καταλύτες για τον μηδενισμό του εγχώριου τουριστικού τζίρου. Σε δεύτερο χρόνο διαπιστώνεται ωστόσο, ότι η ψυχραιμία, ευελιξία ότι ο προσεκτικός σχεδιασμός μπορούν να επιβληθούν των δυσχερειών και να υπερισχύσουν. Η εργασία μελετά την προσπάθεια αναδιάρθρωσης χρέους ξενοδοχειακής μονάδας με τη χρήση επιχειρηματικού πλάνου και αφορά, το πώς σε καιρούς χαλεπούς η ανασύνταξη δυνάμεων, ο επαναπροσδιορισμός στόχων και η διατήρηση δυνατών συμμαχιών μπορεί να οδηγήσει σε ανάκαμψη μιας επιχείρησης. Το πρώτο μέρος είναι αφιερωμένο στα βασικά θεωρητικά σημεία που απασχολούν την παρούσα ερευνητική προσπάθεια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται, ο Τουρισμός γενικά και η συμβολή του τουριστικού προϊόντος στην οικονομία της χώρας. Αναφέρεται επίσης η σημασία διαρκούς οικονομικής τόνωσης του κλάδου και οι βασικότεροι τρόποι χρηματοδότησης αυτού. Στο δεύτερο κεφάλαιο του πρώτου μέρους, γίνεται εκτενής αναφορά στον Ομολογιακό δανεισμό σαν μια από τις συχνότερες μορφές αναζήτησης χρηματοδότησης αλλά και γιατί αποτελεί το κύριο τρόπο δανεισμού για την επιχείρηση, η περίπτωση της οποίας μελετάται εδώ. Γίνεται τέλος, ιδιαίτερη αναφορά στην αναδιάρθρωση ενός χρέους και την προσπάθεια αναζωογόνησης των επιχειρήσεων, με κύριο εργαλείο την εκπόνηση ενός άρτιου επιχειρηματικού σχεδίου. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται πρακτικά, με τη μελέτη περίπτωσης, η εφαρμογή όσων αναφέρουμε σε θεωρητικό επίπεδο στο πρώτο μέρος της εργασίας. Η εξαγωγή συμπερασμάτων γίνεται καθ’ όλη την εξέλιξη της μελέτης συγκριτικά με την παράθεση των ειδικών στοιχείων, ενώ στο τέλος της εκπόνησης παρουσιάζονται κάποια γενικά συμπεράσματα και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΟμόλογα επιχειρήσεωνel
dc.subjectΔάνειοel
dc.subjectΑναδιάρθρωση χρέουςel
dc.subjectΤουριστικές επιχειρήσειςel
dc.subjectΕπιχειρηματικό σχέδιοel
dc.titleΑναδιάρθρωση ομολογιακού δανείου στις τουριστικές επιχειρήσεις και μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Φορολογική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεωνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Φορολογική, Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ArmenisSpyridonMsc2022.pdf3.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.