Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28797
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΑντωνίου, Αφροδίτηel
dc.date.accessioned2023-04-03T09:11:31Z-
dc.date.available2023-04-03T09:11:31Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28797-
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει τον βαθμό επίδρασης της διάδοσης σχολίων αναφορικά με σεξιστικά θέματα στον χώρο εργασίας στα κοινωνικά μέσα στην Ελλάδα. Ο πυρήνας της έρευνας είναι η ανακάλυψη του πως και κατά πόσο η επίδραση αυτή επηρεάζει αρνητικά τους καταναλωτές που έρχονται αντιμέτωποι με αυτά τα σχόλια τόσο ως προς την πρόθεση τους για αγορά των προϊόντων/ υπηρεσιών της εταιρείας που ενεπλάκη στο σκάνδαλό όσο και της επιθυμίας τους να απασχοληθούν στην εν λόγω εταιρεία. Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργήθηκαν δύο διαφορετικά ερευνητικά σενάρια (εχθρικός και καλοπροαίρετος σεξισμός), για καθένα από τα οποία λάβαμε 90 απαντήσεις από ενήλικες και στα οποία καλέσαμε τους συμμετέχοντες να απαντήσουν αποτελώντας υποθετικά τους καταναλωτές οι οποίοι διάβασαν σε κοινωνικό δίκτυο και συγκεκριμένα στην σελίδα τους στο Facebook μία δημοσίευση όπου μία γυναίκα εργαζομένη κατήγγειλε σεξιστική συμπεριφορά στον χώρο εργασίας από τον προϊστάμενο της. Στην ποσοτική έρευνα που διεξάχθηκε, τα αποτελέσματα μας έδειξαν πως η δημοσιοποίηση ενός σεξιστικού περιστατικού στον χώρο εργασίας, πλήττει σημαντικά την εταιρεία, καθώς επηρεάζει αρνητικά την πρόθεση αγοράς και την πρόθεση εργασίας. Πιο αναλυτικά, τόσο στην περίπτωση του εχθρικού σεξισμού όσο και σε αυτή του καλοπροαίρετου, οι συμμετέχοντες φάνηκαν απρόθυμοι να αγοράσουν προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας, ενώ επίσης δεν θα επιθυμούσαν να απασχοληθούν σε αυτή. Η συγκεκριμένη εργασία φέρνει στο φως εταιρικές συνέπειες οι οποίες δεν περιορίζονται αποκλειστικά στο σεξιστικό περιστατικό αλλά υπογραμμίζουν κινδύνους αναφορικά με τις πωλήσεις και την εύρεση ανθρωπίνων πόρων. The aim of this research is to examine the extent of the impact of the dissemination of comments regarding sexist issues in the workplace on social networks in Greece. The main goal of the research is to find out how and to what extent this impact negatively affects consumers who are confronted with these comments both in terms of their intention to purchase the products/services of the company involved in the scandal and their desire to be employed by this company. In this context, two different research scenarios (hostile and benevolent sexism) were created. For each scenario, we received 90 responses from adult participants, who responded as if they were consumers who read on a social network (Facebook page), a post where a female employee denounced sexist behaviour in the workplace by her manager. In the quantitative research conducted, our results showed that the disclosure of a sexist incident in the workplace significantly damages the company, as it negatively affects purchase and work intention. More specifically, in both cases of hostile and benevolent sexism, the participants seemed reluctant to buy products from this company, and to be employed in this workplace. This study sheds light on the corporate consequences that are not limited to the sexist incident alone, but it highlights possible risks regarding sales and human resource recruitment.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕργασιακός σεξισμόςel
dc.subjectΔιάκριση εργαζομένωνel
dc.subjectΠρόθεση για αγοράel
dc.subjectΕπιθυμία για εργασίαel
dc.subjectΚοινωνικά μέσαel
dc.subjectΣεξισμόςel
dc.subjectΕχθρικός σεξισμόςel
dc.subjectΚαλοπροαίρετος σεξισμόςel
dc.titleΔιάδοση εμπειρίας των εργαζομένων στα κοινωνικά μέσα για σεξιστικά ζητήματα και η επίδραση της στην πρόθεση για αγορά και την επιθυμία για εργασίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρωνel
dc.bibliographicCitationΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, xxxx.el
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
AntoniouAfroditiMsc2023.pdf1.72 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.