Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαδόπουλος, Ηλίαςel
dc.contributor.authorΚατσαβός, Κυριάκοςel
dc.date.accessioned2023-02-15T09:18:15Z-
dc.date.available2023-02-15T09:18:15Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28473-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΣτον οδηγό σπουδών του 3ου κύκου του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών ¨Μουσικές Τέχνες" του τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας περιλαμβάνεται η διοργάνωση μουσικού ρεσιτάλ ερμηνείας. Στα πλαίσια αυτού επιχειρήθηκε να αναδειχθεί η τεχνοτροπία του Γώγου Πετρίδη, γνωστού και ως πατριάρχη της λύρας του Πόντου, ως καινοτομία της εποχής του αλλά και να διερευνηθεί το ζήτημα της μεταβίβασης αυτής της τεχνοτροπίας στην επόμενη γενιά οργανοπαικτών. Η έρευνα που προηγήθηκε εστιάσε κατά κύριο λόγο στην μελέτη και ερμηνεία της τεχνοτροπίας και του ρεπερτορίου του Γώγου Πετρίδη αλλά και των Κουγιουμτζίδη Γιωργούλη και Κωστάκη Πετρίδη, οι οποίοι επιλέχτηκαν ως "εκπρόσωποι" της επόμενης γενειάς οργανοπαικτών. Εν τέλει στο ρεσιτάλ ερμηνείας επιλέχτηκαν να ερμηνευτούν ενδεικτικά κομμάτια του ρεπερτορίου του καθενός εκ των υπό μελέτη οργανοπαικτών στο πλαίσιο της προσέγγισης της δημιουργικής αναπαραγωγής και επανεκτέλεσης.el
dc.format.extent14el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.titleΓώγος Πετρίδης. Ο πατέρας της σύγχρονης τεχνοτροπίας στην λύρα Πόντου και η μεταβίβαση αυτής στην επόμενη γενιά οργανοπαικτών. Οι περιπτώσεις των Κουγιουμτζίδη Γιωργούλη και Κωστάκη Πετρίδη.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσικές Τέχνεςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μουσικές Τέχνες (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KatsavosKyriakosMsc2019.pdf6.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.