Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28412
Author: Καραγιοβάνη, Ευφροσύνη
Title: Ο ρόλος της μάρκας του εργοδότη (employer branding) στην προσέλκυση και διατήρηση ταλέντου
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων
Supervisor: Μιχαήλ, Δημήτριος
Abstract: Στην σημερινή εποχή η προσέλκυση και διατήρηση ταλαντούχων εργαζομένων καθώς και η απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος αποτελούν πολύ σημαντικές προκλήσεις για τους οργανισμούς και τους υπεύθυνους των τμημάτων ανθρώπινων πόρων. Αναμφισβήτητα το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί το πιο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο για κάθε επιχείρηση το οποίο συμβάλλει στη διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές της. Οι οργανισμοί πρέπει να εστιάσουν στην προσέλκυση των κατάλληλων υποψηφίων και κατ’ επέκταση στη διατήρηση τους, οι οποίοι θα είναι προσηλωμένοι στους στρατηγικούς στόχους με σκοπό την αύξηση της επιτυχίας των οργανισμών. Σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά η Μάρκα του Εργοδότη (Employer Branding) αποτελεί μια μακροπρόθεσμη στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού με στόχο την ανάπτυξη της εικόνας των οργανισμών ως εργοδότη επιλογής και κατ’ επέκταση την διευκόλυνση στην προσέλκυση και διατήρηση ταλαντούχων εργαζομένων. Στην παρούσα έρευνα εξετάζεται ο ρόλος της μάρκας του εργοδότη στην προσέλκυση και διατήρηση εργαζομένων αναλύοντας τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προσέγγισης καθώς και των βέλτιστων πρακτικών και μεθόδων διατήρησης τους. Όταν οι οργανισμοί γνωρίζουν ποιοι παράγοντες θεωρούνται σημαντικοί για τους υποψήφιους που βρίσκονται στα πλαίσια αναζήτησης εργασίας μπορούν να εφαρμόσουν την καλύτερη δυνατή στρατηγική Employer Branding για να τους προσελκύσουν και να τους διατηρήσουν. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα βασισμένη σε προηγούμενες μελέτες με σκοπό να εξεταστεί αν η μάρκα του εργοδότη μπορεί να οδηγήσει στην προσέλκυση και διατήρηση ταλαντούχων εργαζομένων μέσω βέλτιστων μεθόδων όπως η προσέλκυση και επιλογή προσωπικού, η εταιρική εικόνα, η εργασιακή ικανοποίηση, το περιβάλλον εργασίας, η εξισορρόπηση προσωπικής-επαγγελματικής ζωής, η εταιρική κοινωνική ευθύνη και η εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η ανάπτυξη μιας ισχυρής μάρκας εργοδότη μπορεί να οδηγήσει στην εργασιακή ικανοποίηση των εργαζομένων, στην δημιουργία μιας καλής εταιρικής εικόνας και φήμης και τελικά στην προσέλκυση και διατήρηση των εργαζομένων. Τέλος, συζητούνται οι συνέπειες και τα αποτελέσματα της έρευνας υπό το φως των ευρημάτων.
Keywords: Μάρκα Εργοδότη
Προσέλκυση Ταλέντων
Εικόνα Εργοδότη
Διατήρηση Ταλέντων
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaragiovaniEffrosyniMsc2022.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons