Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28192
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤαραμπάνης, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΠολύζου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2023-01-16T08:05:49Z-
dc.date.available2023-01-16T08:05:49Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28192-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια στην απότομη αύξηση του όγκου δεδομένων. Σε αυτό έχει συμβάλλει η επιστήμη δεδομένων που απαρτίζεται από ένα μεγάλο σύνολο τεχνικών ανάλυσης και παίζει σημαντικό ρόλο σε πολλούς τομείς. Η παρούσα εργασία ασχολείται με την αναλυτική και μηχανική μάθηση δεδομένων πωλήσεων της διαδικτυακής πλατφόρμας Wish.com. που εξειδικεύεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τα δεδομένα παρέχουν πληροφορίες για προϊόντα που είναι προς πώληση συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Πάνω σε αυτά εκτελούνται όλα τα απαραίτητα βήματα εξερεύνησης και επεξεργασίας που χρειάζονται με σκοπό την εμφάνιση σημαντικών επιχειρηματικών συμπερασμάτων γύρω από την επιτυχία πωλήσεων του ιστότοπου. Στη μελέτη παρουσιάζονται 16 διαφορετικά ερωτήματα που διερευνούν τη καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών του Wish.com και τους παράγοντες που επηρεάζονται οι πωλήσεις. Απαντώνται με τη δημιουργία γραφημάτων – οπτικοποιήσεων. Επιπλέον αναπτύσσονται 7 διαφορετικοί αλγόριθμοι Επιβλεπόμενης Μάθησης σε πρόβλημα δυαδικής ταξινόμησης με σκοπό τη πρόβλεψη επιτυχίας ή μη των πωλήσεων. Τα μοντέλα που εκπαιδεύονται είναι τα Νευρωνικά Δίκτυα, ΚΝΝ, Decision Tree Classifier, Logistic Regression, Gaussian NB, Random Forest Classifier και XG Boost Classifier. Οι μετρικές απόδοσης που επιλέγονται για την αξιολόγηση των μοντέλων είναι οι Classification Report, Confusion Matrix και AUC Score. Για την επιλογή του καλύτερου ταξινομητή που είναι το XGBoost συμβάλλει το F1 score και AUC score με ποσοστό 92% και 99% αντίστοιχα.el
dc.format.extent143el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΑναλυτική δεδομένωνel
dc.subjectΜηχανική μάθησηel
dc.subjectΓλώσσα Pythonel
dc.subjectΜοντέλα πρόβλεψηςel
dc.titleΑναλυτική και μηχανική μάθηση σε δεδομένα πωλήσεωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PolyzouMariaMsc2022.pdfΚείμενο5.6 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons